Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Zduńskiej Woli

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Komenda Powiatowa Policji w Zduńskiej Woli
ul. Spacerowa 27
98-220 Zduńska Wola

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizowanie zadań z zakresu służby bezpieczeństwa i higieny pracy policjantów i pracowników KPP w Zduńskiej Woli.
  • Realizowanie zadań z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej i medycyny pracy, policjantów i pracowników KPP w Zduńskiej Woli.
  • Zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników Komendy Powiatowej Policji w Zduńskiej Woli oraz wprowadzanie na ich podstawie danych do systemu „Kadra” i SWOP-Kadra.
  • Prowadzenie postępowań powypadkowych dotyczących policjantów i pracowników KPP w Zduńskiej Woli oraz prowadzenie dokumentacji służbowej związanej z tymi postępowaniami.
  • Realizowanie wytycznych Szefa Służby Cywilnej dotyczących Zarządzania Zasobami Ludzkimi w korpusie służby cywilnej.
  • Prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich pracowników KPP w Zduńskiej Woli.
  • Udział w realizowaniu zadań w ramach lokalnego doskonalenia zawodowego pracowników KPP w Zduńskiej Woli.
  • Przygotowywanie wniosków o zorganizowanie stażu dla bezrobotnych, które są kierowane do Powiatowego Urzędu Pracy w Zduńskiej Woli oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem zorganizowanych staży


Warunki pracy

1. Praca biurowa.
2. Praca w siedzibie urzędu.
3. Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy.
4. Możliwość poruszania się po budynku ograniczona, brak wind, 1 toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych, brak drzwi automatycznie otwierających się.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Dokumenty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej” należy składać do dnia 04 listopada 2016 roku:
1. w siedzibie Komendy Powiatowej Policji w Zduńskiej Woli przy ulicy Spacerowej 27,
2. lub za pośrednictwem poczty lub innej jednostki świadczącej usługi przewozowe na adres Komendy. Za termin ich złożenia uważa się datę nadania przesyłki.

1. umowa na zastępstwo,
2. wynagrodzenie obliczone z mnożnika 1,2758 (t.j. 2390,65 zł. brutto) oraz dodatku za wysługę lat,
3. dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (043) 824-43-09,
4. oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane,
5. kandydat ma możliwość osobistego odbioru dokumentów aplikacyjnych po zakończonym naborze w ciągu 1 miesiąca od umieszczenia wyniku naboru w biuletynie za osobistym pokwitowaniem odbioru,
6. nieodebrane dokumenty są komisyjne niszczone po upływie 3 miesięcy,
7. oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie,
8. do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
9. kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów zostaną poinformowani telefonicznie,
10. test wiedzy będzie obejmował pytanie ogólne dotyczące Policji, służby cywilnej oraz pytania dotyczące zakresu zadań realizowanych na stanowisku.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej w administracji.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Uprawnienia do wykonywania zadań służby bhp.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Obsługa komputera, Internetu.
  • Komunikatywność.
  • Analityczne myślenie.
  • Rozwiązywanie problemów, działanie w sytuacjach stresowych.
  • Znajomość przepisów prawa pracy, systemu ubezpieczeń społecznych.
  • Znajomość przepisów bhp.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Odporność na stres.
  • Systematyczność.
  • Umiejętność organizowania pracy.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”.
  • Kopia dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia do wykonywania zadań służby bhp.
  • Kopie dokumentów potwierdzających ewentualne ukończenie kursów.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

Dokumenty należy złożyć do: 2016-11-04
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
05/11/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi