Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Zakopanem

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Komenda Powiatowa Policji w Zakopanem
ul. Jagiellońska 32
34-500 Zakopane

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowywanie decyzji administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami, przedkładanie ich do akceptacji Komendantowi Powiatowemu Policji i przekazywanie ich zgodnie z rozdzielnikiem,
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z mianowaniem, przenoszeniem oraz delegowaniem policjantów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z powierzeniem pełnienia obowiązków, przenoszeniem na inne stanowiska, zawieszaniem w czynnościach służbowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • współpraca z kierownictwem Komendy w sprawach dotyczących przyznawania, podwyższania, obniżania dodatków służbowych/funkcyjnych dla funkcjonariuszy oraz przygotowywanie w tej kwestii decyzji administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami i przedkładanie ich do akceptacji Komendantowi Powiatowemu Policji,
  • koordynowanie przyznanych dodatków służbowych/funkcyjnych w ramach przyznanego limitu,
  • ustalanie uprawnień policjantów do nagród rocznych, jubileuszowych i innych świadczeń oraz przygotowanie decyzji w tych sprawach,
  • kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem i zwalnianiem policjantów ze służby,
  • prowadzenie ewidencji i nadzór nad terminowym sporządzaniem opinii służbowych dla funkcjonariuszy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
  • koordynowanie terminowego sporządzania zakresów czynności,
  • przygotowywanie zmian i propozycji organizacyjnych, a po ich zatwierdzeniu opracowywanie rozkazów organizacyjnych,
  • prowadzenie etatu komendy oraz podległej jednostki, a także sporządzanie regulaminów w porozumieniu z kierownictwem komendy,
  • obsługiwanie i uzupełnianie systemu komputerowego „Intradock, ”SWOP”, „KADRA”, „SESPOL”,
  • załatwianie bieżącej korespondencji w zakresie kadr. Sprawozdań dotyczących spraw kadrowych,
  • czynny udział w szkoleniach organizowanych dla kadrowców,
  • przygotowanie dokumentacji do archiwizacji.


Warunki pracy

- praca w siedzibie urzędu
- praca przy komputerze
- wymuszona pozycja ciała
- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu

Budynek i pomieszczenia urzędu nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich ( wyłącznie podjazd, wejście do budynku oraz pomieszczenie sanitarne na parterze budynku dostosowane są dla osób niepełnosprawnych). Pomieszczenie biurowe znajduje się na II piętrze budynku ( brak windy). Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
1. W liście motywacyjnym należy podać stanowisko oraz numer ogłoszenia.
2.Dokumenty aplikacyjne w wersji papierowej należy składać w Komendzie lub przesłać pocztą tradycyjną na adres podany w ogłoszeniu. W przypadku przesłania dokumentów pocztą tradycyjna liczy się data nadania dokumentów.
3. Dokumenty aplikacyjne wniesione w formie elektronicznej poprzez pocztę elektroniczną muszą być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym. Dokumenty aplikacyjnne wniesione za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawdczej na platformie ePUAP muszą być opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP lub bezpiecznym podpisem elektronicznym.
4. Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie wymienionych w części " wymagane dokumenty i oświadczenia". Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą.
5. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
6 Kandydaci zakwalifikowani będą powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie rekrutacji.
7. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne. Nasza jednostka Policji jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
9. Gotowy wzór oświadczeń znajduje się na stronie internetowej naszej jednostki.
Dodatkowe informację:
tel. 18 20 23 420 - Zespół ds. Kadr i Szkolenia Wydział Wspomagający Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji lub pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do dokumentów "tajne"
  • znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z Ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. Nr 182, poz. 1228 z późn. zmianami) w zakresie dostępu do informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-04-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    19/04/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi