Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii we Wrześni

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

ul. Kaliska 1
62-300 Września

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie rachunkowości i bieżącej ksiegowości Inspektoratu
  • przygotowywanie materiałów niezbędnych do sporządzenia planu finansowego
  • sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych i innych określonych w odrębnych przepisach
  • naliczanie wynagrodzeń, ustalanie podstaw do emerytury i renty, prowadzenie rozliczeń składek ZUS i podatku dochodowego
  • sporządzanie deklaracji, sprawozdań, rozliczeń i innej niezbędnej dokumentacji w zakresie wynagrodzeń
  • obsługa systemów i programów komputerowych w zakresie spraw finansowo-księgowych


Warunki pracy

praca biurowa w siedzibie urzędu (II piętro), praca przy monitorze ekranowym, występują bariery architektoniczne: brak podjazdów do budynku, brak windy, brak dostosowania toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 61 4361938

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
w pracy w księgowości w sektorze finansów publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS office)
  • znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, służby cywilnej oraz zamówień publicznych
  • umiejętność interpretacji przepisów i stosowania prawa w praktyce
  • odpowiedzialność
  • samodzielność i umiejętność organizacji pracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność obsługi specjalistycznych pragramów finansowo - księgowych (Bankowość elektroniczna NBP, Płatnik, Trezor, R2Płatnik)


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-10-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/10/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi