Opis stanowiska pracy


Okręgowy Urząd Górniczy we Wrocławiu

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Okręgowy Urząd Górniczy we Wrocławiu
ul. Kotlarska 41
50-151 Wrocław

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie akt wytworzonych w urzędzie wg ustalonego harmonogramu w zakresie prawidłowego tworzenia teczek spraw i ich przygotowanie do przekazania do archiwum zakładowego, w celu zapewnienia prawidłowego archiwizowania akt w Urzędzie,
  • porządkowanie akt, ewidencjonowanie posiadanych i przejmowanych akt oraz przechowywanie ich w celu zabezpieczenia materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej,
  • udostępnianie i wypożyczanie akt zgromadzonych w archiwum zakładowym do celów służbowych i innych,
  • przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego, przeprowadzanie procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz utrzymywanie stałego kontaktu z Archiwum Państwowym,
  • sporządzanie sprawozdań ze stanu posiadanych materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej w celu przekazania informacji dyrektorowi Urzędu.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

-szkodliwe czynniki środowiska pracy przy archiwizowaniu dokumentacji (wirusy, bakterie, pasożyty, grzyby), narażenie na alergię, zakażenie górnych dróg oddechowych, choroby skóry lub podrażnienia,
-duże obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych,
-wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem akt i dokumentacji, w tym umieszczonych w szafach z koniecznością użycia drabiny,
-podczas pracy w archiwum zakładowym praca przy sztucznym oświetleniu,
-sporadyczne podróże służbowe do miejsc, które mogą być nie dostosowane do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo,
-praca przy komputerze w pozycji siedzącej wymagająca wysiłku statycznego.
Siedziba urzędu niedostosowana do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy



Inne:

W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Wzór oświadczeń zamieszczono na stronie internetowej www.wug.gov.pl.
Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) lub oferty, które nie spełniają wymagań niezbędnych zostaną komisyjnie zniszczone bez informowania o tym kandydatek/kandydatów.
Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane.
Zakwalifikowane kandydatki lub zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani o tym fakcie pisemnie.
Informacje o metodach i technikach naboru:
-sprawdzenie wymagań formalnych ofert - analiza dokumentów;
-sprawdzenie wiedzy- test wiedzy;
-sprawdzenie umiejętności obsługi komputera - wykonanie zestawu zadań na komputerze;
-sprawdzenie doświadczenia i kompetencji-rozmowa kwalifikacyjna przeprowadzona w sposób ustrukturyzowany
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 71/ 790 20 95 lub 790 20 88.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
(powyżej ) na podobnym stanowisku: w administracji lub w archiwum

pozostałe wymagania niezbędne:

  • wymagany kurs archiwalny w przypadku osób nieposiadających: wykształcenia o specjalności archiwalnej lub studiów podyplomowych w zakresie archiwistyki
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów dotyczących: funkcjonowania administracji publicznej, postępowania administracyjnego, narodowego zasobu archiwalnego i archiwaliów w niezbędnym zakresie oraz aktów wykonawczych,
  • biegła umiejętność obsługi komputera,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i komunikatywność


wymagania dodatkowe:



    Wymagane dokumenty i oświadczenia:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań niezbędnych i dodatkowych.
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • 2016-08-31
    Okręgowy Urząd Górniczy
    Kotlarska 41, 50-151 Wrocław
    w zamkniętej kopercie z dopiskiem " Oferta pracy w służbie cywilnej- archiwista"

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    11/08/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi