Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Wodzisławiu Śląskim

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Komenda Powiatowa Policji w Wodzisławiu Śl.
ul. Kokoszycka 180 B
44-313 Wodzisław Śl.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi gospodarkę transportową jednostki w celu zapewnienia mobilności pojazdów służbowych i właściwego pełnienia służby funkcjonariuszy w terenie.
  • Zapotrzebuje i zabezpiecza środki finansowe na realizację zadań oraz monitoruje ich wykorzystanie w celu zachowania ciągłości realizacji zobowiązań finansowych.
  • Nalicza należności dodatkowe pracowników i funkcjonariuszy, kompletuje wymagane wnioski i załączniki oraz przekazuje do wprowadzenia do systemu SWOP - płace w celu prawidłowego wywiązania się pracodawcy z obowiązku wypłaty należnych świadczeń dla pracowników.
  • Organizuje i nadzoruje usuwanie uszkodzeń i awarii pojazdów służbowych w celu przywrócenia właściwego ich funkcjonowania, gromadzi dokumentację, w tym sporządza wymaganą dokumentację. Organizuje i nadzoruje usuwanie uszkodzeń i awarii pojazdów służbowych w celu przywrócenia właściwego ich funkcjonowania, gromadzi dokumentację, w tym sporządza wymaganą dokumentację.
  • Prowadzi gospodarkę kasową jednostki, wpłat i wypłat gotówkowych w celu zapewnienia właściwego i terminowego rozliczania środków pieniężnych w kasie.
  • Prowadzi postępowania o zamówienia publiczne do 30 000 euro w ramach realizacji zadań związanych z wulkanizacją, myjnią samochodową, dezynfekcją, dezynsekcją i deratyzacją, określonych w Instrukcji obiegu dokumentów finansowych, finalizuje spisanie umowy, zamówienia, zlecenia i zleca ich wykonanie w celu zabezpieczenia interesu jednostki związanego z racjonalnym gospodarowaniem finansami publicznymi oraz zapewnienia właściwego funkcjonowania jednostki.
  • Opracowuje umowy i porozumienia zawierane przez Komendanta Powiatowego Policji z podmiotami zewnętrznymi w celu zapewnienia prawidłowego działania jednostki i realizacji założonych celów.
  • Prowadzi postępowania administracyjne w zakresie odmowy przyznania dopłaty do wypoczynku dla funkcjonariuszy, prowadzi ich ewidencję w celu wyjaśnienia stanu faktycznego umożliwiającego właściwe wydatkowanie budżetowych środków finansowych.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Wymuszona pozycja ciała - siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, komputer i monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy



Inne:

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wynagrodzenie zasadnicze 1873,84 zł. miesięcznie.
Życiorys w formie CV.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Oświadczenia muszą być podpisane
własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Aplikacje należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem "Specjalista w Zespole Finansów i Zaopatrzenia". Kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym zostaną poinformowani e-mail lub telefonicznie. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Planowany termin zatrudnienia 08.08.2016 r.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 324537218

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze komórek transportowych i finansowych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność negocjacji i argumentowania, asertywność
  • zdolności analityczne
  • komunikatywność
  • umiejętność pracy pod presją czasu, stresu, szybkiego działania
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • rzetelność i terminowość
  • biegła znajomość obsługi komputera, w tym aplikacji MS OFFICE
  • umiejętność redagowania pism
  • znajomość ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji
  • znajomość rozporządzenia MSWiA z dn. 4 marca 2002 r. w spr. rodzaju świadczeń socjalnych i bytowych przysługujacych policjantom oraz członkom ich rodzin
  • znajomość rozporządzenia MSWiA z dn. 27 maja 2002 r. w spr. warunków korzystania przez policjantów oraz członków ich rodzin z prawa przejazdu raz w roku środkami publicznego transportu zbiorowego na koszt właściwego organu Policji oraz warunków przyznawania zryczałtowanego równoważnika pieniężnego w razie niewykorzystania przysługującego przejazdu.


wymagania dodatkowe:

  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne
  • umiejętność pracy w zespole
  • znajomość przepisów o rachunkowości i finansach publicznych
  • znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych
  • znajomość przepisów z zakresu postępowań administracyjnych
  • znajomość zasad eksploatacji pojazdów samochodowych


Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • 2016-07-07
    Komenda Powiatowa Policji
    ul. Kokoszycka 180B
    44-313 Wodzisław Śl.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    30/06/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi