Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Rozwoju w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • weryfikowanie wniosków o płatność IP PO WER z PT
  • udział w przygotowywaniu i aktualizowaniu wytycznych Ministra Rozwoju w zakresie trybów wyboru projektów, wytycznych kwalifikowalności, wytycznych PT
  • przygotowywanie interpretacji i stanowisk Ministerstwa oraz odpowiedzi na pytania w zakresie realizacji PO WER (w tym: systemu wyboru projektów, procedury odwoławczej, zamówień publicznych, kontroli, pomocy technicznej)
  • analizowanie i wprowadzanie danych dotyczących wydatków do systemu informatycznego
  • rozpatrywanie odwołań beneficjentów od wyników oceny projektów w ramach PO WER
  • formalna i merytoryczna ocena projektów PT Instytucji Pośredniczących PO WER
  • udział w kontrolach i audytach realizowanych przez organy zewnętrzne (KE, ETO) oraz analiza ustaleń kontrolnych w ramach PO WER i PO KL.


Warunki pracy

– wyjazdy służbowe (uczestnictwo w audytach Komisji Europejskiej i Europejskiego Trybunału Obrachunkowego),
– reprezentacja urzędu,
– obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe,
– wystąpienia publiczne.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

– węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych na każdym piętrze
– winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
– wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
– wejście do obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane za pomocą platformy przyschodowej
– sale konferencyjne na V piętrze dostępne za pomocą schodołazu
– ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
– praca w pokoju wieloosobowym
– praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Umowa o pracę na czas zastępstwa: przewidywany termin do marca 2019 r.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 273- 80-21


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe magisterskie lub równoważne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze funduszy unijnych lub w zakresie kontroli/audytu.



pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
  • wiedza zakresu: Unii Europejskiej, funduszy strukturalnych, a w szczególności Europejskiego Funduszu Społecznego, zamówień publicznych, kontroli i audytu oraz finansów publicznych
  • umiejętność obsługi komputera, środowisko MS Windows, w tym Excel,
  • rzetelność,
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • współpraca
  • komunikacja , w tym umiejętność sporządzania analiz, prognoz, notatek i pism.
  • myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-04-10
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    10/04/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi