Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

ul. Chałubińskiego 4/6,
00-928 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowywanie materiałów do projektu ustawy budżetowej w zakresie wydatków majątkowych oraz programów wieloletnich, w tym weryfikowanie zgłoszeń od jednostek podległych lub nadzorowanych oraz komórek organizacyjnych ministerstwa w zakresie inwestycji, przygotowywanie zbiorczych formularzy planistycznych, opracowywanie informacji dla Sejmu, Senatu, kierownictwa Ministerstwa w zakresie projektu
  • Sporządzanie planu wydatków dla inwestycji i programów wieloletnich, w tym opracowywanie pierwszego planu inwestycji i dokonywanie jego aktualizacji, weryfikowanie planów inwestycji przedkładanych przez kierowników jednostek podległych lub nadzorowanych, opiniowanie planów inwestycji i ich aktualizacja, weryfikacja/analiza wniosków ws. zmian w planach inwestycji/finansowych, przygotowywanie decyzji ws. zmian w planach inwestycji/finansowych, prowadzenie ewidencji planu oraz zmian w planie inwestycji, w tym w systemie TREZOR, występowanie z wnioskami o dokonanie zmian w ww. planach lub blokowania wydatków, przygotowywanie wniosków o uruchomienie środków z rezerwy celowej budżetu państwa na realizację inwestycji i programów wieloletnich, przygotowywanie zawiadomień o dokonanych zmianach w planach finansowych jednostek budżetowych, przygotowywanie powiadomień do Ministra Finansów o zmianach w planach finansowych jednostek
  • Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem dotacji celowych na finansowanie zadań inwestycyjnych dla jednostek spoza sektora finansów publicznych oraz innych podmiotów, w tym opiniowanie umów i aneksów do umów o udzielenie dotacji celowych, weryfikacja wniosków o płatność dotacji celowych budżetu państwa na uregulowanie zobowiązań, sporządzanie dyspozycji wypłat transz dotacji, rozliczanie udzielonych dotacji celowych
  • Sporządzanie informacji budżetowej i finansowej z wydatków majątkowych oraz programów wieloletnich w zakresie inwestycji kolejowych, w tym weryfikacja jednostkowa sprawozdań/informacji budżetowej, sporządzanie łącznej informacji budżetowej
  • Prowadzenie spraw związanych z finansowaniem programów wieloletnich oraz inwestycji we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa, w tym opiniowanie projektów programów wieloletnich i ich nowelizacji oraz innych dokumentów w zakresie inwestycji, monitorowanie wykorzystania środków budżetowych przeznaczonych na realizację poszczególnych inwestycji oraz programów wieloletnich
  • Weryfikacja finansowych rozliczeń inwestycji zakończonych, wstrzymanych lub zaniechanych, finansowanych ze środków budżetu państwa w tym, dokonywanie weryfikacji formalno-rachunkowej dokumentów, uzgadnianie ww. materiałów z komórkami merytorycznymi
  • Sporządzanie informacji z wykonania wydatków majątkowych oraz programów wieloletnich, w tym weryfikacja okresowych informacji z wykonania środków przeznaczonych na realizację inwestycji finansowanych z budżetu państwa, opracowywanie zbiorczych informacji w przedmiotowym zakresie


Warunki pracy

Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:
• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)
• wejście do budynku „A” i „B” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
• szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach „A”, „B” i „C” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
• winda w budynku „A”, „B” i „C” dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
• brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna
z sal konferencyjnych
Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:
• praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Do udziału w naborze zachęcamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych jest Minister Infrastruktury i Budownictwa.

Aplikacje można również przesyłać mailowo na adres: rekrutacja@mib.gov.pl (wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane przez osoby aplikujące i przesłane w formie skanu).

Dokumenty załączane przez kandydatów do oferty, wystawione w języku obcym, winny być przetłumaczone na język polski.

Wzór wymaganych oświadczeń jest dostępny na stronie internetowej http://mib.bip.gov.pl w zakładce Praca. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Osoby zakwalifikowane będą informowane telefonicznie lub e-mailem o terminie kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego.

Po zakończeniu naboru oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni oraz sprawdziany wiedzy i umiejętności przeprowadzone w ramach naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 630-18-24.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub dowolne wyższe i ukończone studia podyplomowe z zakresu finansów lub inwestycji

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej lub
w komórkach finansowych


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi
  • Znajomość problematyki inwestycji
  • Znajomość zasad i trybu opracowania materiałów do projektu budżetu państwa, klasyfikacji budżetowej oraz realizacji wydatków budżetowych
  • Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
  • Skuteczna komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego – np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń (należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego)
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-04-06
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    06/04/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi