Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalistaul. Chałubińskiego 4/6,
00-928 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Przygotowywanie materiałów do projektu ustawy budżetowej w zakresie wydatków majątkowych oraz programów wieloletnich, w tym weryfikowanie zgłoszeń od jednostek podległych lub nadzorowanych oraz komórek organizacyjnych ministerstwa w zakresie inwestycji, przygotowywanie zbiorczych formularzy planistycznych, opracowywanie informacji dla Sejmu, Senatu, kierownictwa Ministerstwa w zakresie projektu
- Sporządzanie planu wydatków dla inwestycji i programów wieloletnich, w tym opracowywanie pierwszego planu inwestycji i dokonywanie jego aktualizacji, weryfikowanie planów inwestycji przedkładanych przez kierowników jednostek podległych lub nadzorowanych, opiniowanie planów inwestycji i ich aktualizacja, weryfikacja/analiza wniosków ws. zmian w planach inwestycji/finansowych, przygotowywanie decyzji ws. zmian w planach inwestycji/finansowych, prowadzenie ewidencji planu oraz zmian w planie inwestycji, w tym w systemie TREZOR, występowanie z wnioskami o dokonanie zmian w ww. planach lub blokowania wydatków, przygotowywanie wniosków o uruchomienie środków z rezerwy celowej budżetu państwa na realizację inwestycji i programów wieloletnich, przygotowywanie zawiadomień o dokonanych zmianach w planach finansowych jednostek budżetowych, przygotowywanie powiadomień do Ministra Finansów o zmianach w planach finansowych jednostek
- Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem dotacji celowych na finansowanie zadań inwestycyjnych dla jednostek spoza sektora finansów publicznych oraz innych podmiotów, w tym opiniowanie umów i aneksów do umów o udzielenie dotacji celowych, weryfikacja wniosków o płatność dotacji celowych budżetu państwa na uregulowanie zobowiązań, sporządzanie dyspozycji wypłat transz dotacji, rozliczanie udzielonych dotacji celowych
- Sporządzanie informacji budżetowej i finansowej z wydatków majątkowych oraz programów wieloletnich w zakresie inwestycji kolejowych, w tym weryfikacja jednostkowa sprawozdań/informacji budżetowej, sporządzanie łącznej informacji budżetowej
- Prowadzenie spraw związanych z finansowaniem programów wieloletnich oraz inwestycji we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa, w tym opiniowanie projektów programów wieloletnich i ich nowelizacji oraz innych dokumentów w zakresie inwestycji, monitorowanie wykorzystania środków budżetowych przeznaczonych na realizację poszczególnych inwestycji oraz programów wieloletnich
- Weryfikacja finansowych rozliczeń inwestycji zakończonych, wstrzymanych lub zaniechanych, finansowanych ze środków budżetu państwa w tym, dokonywanie weryfikacji formalno-rachunkowej dokumentów, uzgadnianie ww. materiałów z komórkami merytorycznymi
- Sporządzanie informacji z wykonania wydatków majątkowych oraz programów wieloletnich, w tym weryfikacja okresowych informacji z wykonania środków przeznaczonych na realizację inwestycji finansowanych z budżetu państwa, opracowywanie zbiorczych informacji w przedmiotowym zakresie
Warunki pracyMinisterstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:
• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)
• wejście do budynku „A” i „B” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
• szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach „A”, „B” i „C” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
• winda w budynku „A”, „B” i „C” dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
• brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna
z sal konferencyjnych
Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:
• praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Do udziału w naborze zachęcamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych jest Minister Infrastruktury i Budownictwa.
Aplikacje można również przesyłać mailowo na adres: rekrutacja@mib.gov.pl (wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane przez osoby aplikujące i przesłane w formie skanu).
Dokumenty załączane przez kandydatów do oferty, wystawione w języku obcym, winny być przetłumaczone na język polski.
Wzór wymaganych oświadczeń jest dostępny na stronie internetowej http://mib.bip.gov.pl w zakładce Praca. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Osoby zakwalifikowane będą informowane telefonicznie lub e-mailem o terminie kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego.
Po zakończeniu naboru oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni oraz sprawdziany wiedzy i umiejętności przeprowadzone w ramach naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 630-18-24.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe ekonomiczne lub dowolne wyższe i ukończone studia podyplomowe z zakresu finansów lub inwestycji
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej lub
w komórkach finansowych
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Znajomość ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi
- Znajomość problematyki inwestycji
- Znajomość zasad i trybu opracowania materiałów do projektu budżetu państwa, klasyfikacji budżetowej oraz realizacji wydatków budżetowych
- Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
- Skuteczna komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego – np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń (należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-04-06
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu