Opis stanowiska pracy
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w WarszawieMazowiecki Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalistaWarszawa, ul.Czereśniowa 98
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie dokumentacji w zakresie wydatków Inspektoratu: dekretowanie i księgowanie dokumentów w programie finansowo-księgowym, bieżące uzgadnianie kont, analiza rozrachunków z kontrahentami
- sporządzanie miesięcznych, kwartalnych sprawozdań finansowych w zakresie wydatków WINB w Warszawie,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, przedmiotów nietrwałych i przeprowadzanie inwentaryzacji składników majątkowych.
Warunki pracyPrzed wejściem do budynku zainstalowana jest winda dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Warunki lokalowe dobre. Winda osobowa oraz drzwi o szerokości pozwalającej osobie niepełnosprawnej na swobodne poruszanie się po budynku. Toalety nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie zasadnicfze - mnożnik 1,85 w wysokości 3 466,60 zł. brutto+ dodatek stażowy.
W związku z inicjatywą Pełnomocnika Rządu ds. Równego Traktowania dotyczącą zamieszczania w ogłoszeniach o naborach klauzuli równych szans, zachęcamy do zamieszczania w poniższej rubryce następującej informacji:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe wyższe magisterskie - ekonomiczne lub podyplomowe z zakresu rachunkowości bądź finansów publicznych
doświadczenie zawodowe/staż pracy3 lata doświadczenia zawodowego
doświadczenie w pracy w księgowości
pozostałe wymagania niezbędne:- bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych,
- bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości,
- umiejętności analityczne,
- dobra organizacja pracy, systematyczność i samodzielność,
- dobra znajomość obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- znajomość zagadnień z obszaru budżetowania zadaniowego,
- znajomość Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-02-22
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu