Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
ul. Krakowskie Przedmieście 15/17
00-071 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizacja zadań związanych z podnoszeniem kwalifikacji pracowników MKiDN (w tym również zaangażowanych w POIiŚ), dokonywanie analizy potrzeb szkoleniowych, opracowywanie Rocznego planu szkoleń w MKiDN, organizacji, koordynacja i monitorowanie szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników w celu tworzenia warunków do posiadania przez nich właściwych kompetencji zawodowych;
  • Planowanie środków na podnoszenie kwalifikacji pracowników (w tym również w zakresie PT POIiŚ), uczestniczenie w przygotowywaniu planu finansowego MKiDN w zakresie ww. środków (rocznie oraz w perspektywie wieloletniej), dokonywanie bieżącej analizy budżetu szkoleniowego, monitorowanie zaangażowania i wydatkowania środków przeznaczonych na podnoszenie kwalifikacji, dbanie o terminowe realizowanie płatności w celu efektywnego gospodarowania budżetem szkoleniowym;
  • Koordynowanie opracowania, wdrożenia i realizacji programu zarządzania zasobami ludzkimi oraz uczestniczy w projektowaniu innych systemowych rozwiązań, procedur, zasad i narzędzi z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, w celu wsparcia zarządzania zasobami ludzkimi w MKiDN;
  • Realizacja zadań związanych z organizacją praktyk, wolontariatu oraz staży zawodowych w Ministerstwie w celu umożliwienia kandydatom zdobycia cennego doświadczenia zawodowego;
  • Współpraca w organizacji i prowadzeniu rekrutacji i selekcji pracowników do MKiDN, w tym również pracowników zaangażowanych we wdrażanie POIiŚ w celu zapewnienia realizacji polityki kadrowej;
  • Przygotowywanie komunikatów i obsługa CMS Intranet w zakresie Biura w celu dostarczenia aktualnych informacji kadrowych pracownikom Ministerstwa;
  • Przygotowywanie dokumentów (pism, zestawień, planów, analiz, sprawozdań, wkładów do wniosków o płatność) w zakresie prowadzonych spraw, w celu sprawnej realizacji zadań i dostarczenia informacji zarządczej;
  • Dokonywanie archiwizacji prowadzonych spraw w celu zgodnego z przepisami przechowywania dokumentacji.


Warunki pracy

- budynek nie przystosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich,
- w budynku brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- praca w pokoju wieloosobowym na drugim piętrze, przy monitorze ekranowym powyżej czterech godzin oraz przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, drukarka,
- praca pod presją czasu,
- podejmowanie decyzji w warunkach stresu,
- obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe.
Praca wymaga przemieszczenia się między kondygnacjami w budynku.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu dokumentów do Ministerstwa, Biuro Podawcze czynne w godz. 8.15 - 16.15). Dokumenty winny być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Dokumenty można dostarczyć osobiście do Biura Podawczego lub wysłać pocztą. W ofercie należy podać adres e-mail. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do następnego etapu rekrutacji będą informowani e-mailem lub telefoniczne o terminie kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego.
Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niewskazanych do zatrudnienia będą komisyjnie zniszczone.Rekrutacja przebiega w trybie dwuetapowym: test wiedzy oraz rozmowa kwalifikacyjna.

Wzór oświadczenia dostępny jest na stronie www.mkidn.gov.pl
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w tym minimum 6 miesięcy w administracji rządowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Wiedza specjalistyczna z zakresu slużby cywilnej i aktów wykonawczych;
  • Rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego, zorientowanie na osiągnięcie celów, wysoka kultura osobista, odporność na stres, umiejetność skutecznej komunikacji i obsługi klienta.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kwestionariusz osobowy zamieszczony na stronie internetowej Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego: www.mkidn.gov.pl
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-01-17
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    14/01/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi