Opis stanowiska pracy
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w WarszawieKomendant Główny PSP poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalistaKomenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
ul. Podchorążych 38
00-463 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Sporządzanie łącznego projektu planu finansowego Funduszu Wsparcia Państwowej Straży Pożarnej w celu ujęcia w ustawie budżetowej.
- Obsługiwanie Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR w celu zapewnienia środków finansowych na realizację wydatków budżetowych KG PSP.
- Przygotowywanie wystąpień w sprawie zmian łącznego planu finansowego Funduszu w celu uzyskania zgody Ministra Finansów i opinii Komisji Finansów Publicznych.
- Uczestniczenie w opracowaniu łącznego planu finansowego Funduszu Wsparcia Państwowej Straży Pożarnej w celu ujęcia w Wieloletnim Planie Finansowym Państwa.
- Sporządzanie informacji w zakresie wydatków Państwowej Straży Pożarnej w części 42 i 85 budżetu państwa w celu sporządzenia materiału na potrzeby MSWiA i Komisji Sejmowych.
- Przygotowywanie rocznego harmonogramu realizacji dochodów i wydatków budżetowych oraz limity miesięczne i dzienne środków finansowych dla dysponentów w celu zapewnienia środków finansowych na działalność Komendy Głównej PSP i jednostek podległych.
- Weryfikowanie zgodności środków planowanych do uruchomienia w danym miesiącu z zatwierdzonym limitem miesięcznym na wydatki budżetowe dysponentów środków.
- Sporządzanie dyspozycji płatniczych w celu przekazywania środków finansów dla dysponentów środków budżetu państwa.
Warunki pracyBudynek nr 4 Komendy Głównej PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie położony na terenie kompleksu koszarowego, parter budynku. Stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Budynki komendy nie są w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych, bariery architektoniczne: brak zainstalowanych wind, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
1) Na kopercie i w liście motywacyjnym prosimy dopisać BF – specjalista.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres
e-mail i numer telefonu.
2) Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
3) Przekazanie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatów.
4) Planowane techniki i metody naboru:
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
5) Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą informowane.
6) Dokumenty kandydatów ujętych w protokole naboru przechowuje się przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru zaś dokumenty pozostałych kandydatów przez okres 14 dni.
7) Oferty kandydatów niewyłonionych możliwe są do odebrania w ciągu 14 dni od dnia opublikowania wyniku naboru. Po upływie w/w terminów, dokumenty są komisyjnie niszczone.
8) Mnożnik kwoty bazowej dla stanowiska – 1,400.
9) Dodatkowe informacje: 22 523-33-67 (Biuro Finansów KG PSP).
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
- bardzo dobra znajomość obsługi programów Excel, Word,
- znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej,
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość przepisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2016-12-23
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu