Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalistaWarszawa ul. Chałubińskiego 4/6,
00-928 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Przygotowywanie materiałów do projektu ustawy budżetowej, w zakresie wydatków budżetu państwa oraz zatrudnienia i wynagrodzeń dla części 26 – Łączność oraz w zakresie państwowego funduszu celowego i instytucji gospodarki budżetowej
- Opracowywanie planu finansowego dla części 26 – Łączność w zakresie wydatków z budżetu państwa
- Realizacja wydatków z budżetu państwa w ramach części 26 – Łączność
- Obsługa Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR w wyżej wymienionym zakresie, we współpracy z Ministerstwem Finansów i dysponentami niższego stopnia
- Aktualizacja planu dla części 26 – Łączność oraz dysponenta części, m.in. poprzez comiesięczne uzgadnianie planu wydatków budżetowych oraz kwartalne zatrudnienia i wynagrodzeń
- Obsługa procesu legislacyjnego, poprzez opiniowanie projektów aktów normatywnych i aktów wewnętrznych, przekazywanych do uzgodnień wewnątrzresortowych w zakresie „łączności”
- Udział w sporządzaniu rocznej analizy z przebiegu realizacji wydatków budżetowych w zakresie części 26 – Łączność
- Obsługa kontroli NIK w zakresie części 26 – Łączność, a także archiwizacja dokumentacji prowadzonej w Wydziale
Warunki pracyMinisterstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:
• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)
• wejście do budynku „A” i „B” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
• szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach „A”, „B” i „C” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
• winda w budynku „A” i „B” dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
• brak podjazdu dla niepełnosprawnych przy wejściu do niektórych sal konferencyjnych
Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:
• praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze zachęcamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych jest Minister Infrastruktury i Budownictwa.
Aplikacje można również przesyłać mailowo na adres: rekrutacja@mib.gov.pl (wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane przez osoby aplikujące i przesłane w formie skanu).
Dokumenty załączane przez kandydatów do oferty, wystawione w języku obcym, winny być przetłumaczone na język polski.
Wzór wymaganych oświadczeń jest dostępny na stronie internetowej http://mib.bip.gov.pl w zakładce Praca. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Osoby zakwalifikowane będą informowane telefonicznie lub e-mailem o terminie kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 630-17-19.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe ekonomiczne lub administracyjne
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
min. 1 rok w administracji państwowej, w obszarze planowania budżetowego
pozostałe wymagania niezbędne:- Dobra znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych
- Znajomość zasad i trybu opracowywania materiałów do projektu budżetu państwa, klasyfikacji budżetowej oraz realizacji wydatków budżetowych
- Znajomość zasad rachunkowości oraz sporządzania sprawozdań budżetowych
- Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
- Skuteczna komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego – np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń (należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2016-09-26
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu