Opis stanowiska pracy
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w SzczecinieDyrektor Regionalnego Zarządu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalistaRegionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie
ul. Tama Pomorzańska 13a,
70-030 Szczecin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- udział w procesie aktualizacji i wdrażania planów zarządzania ryzykiem powodziowym regionu wodnego i jego składowych;
- uzgadnianie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i planów zagospodarowania przestrzennego województwa w zakresie zagospodarowania stref ochronnych ujęć wody, obszarów ochronnych wód śródlądowych i obszarów narażonych na niebezpieczeństwo powodzi;
- uzgadnianie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o warunkach zabudowy w zakresie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu;
- uzgadnianie studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz strategii rozwoju województwa w zakresie zagospodarowania obszarów narażonych na niebezpieczeństwo powodzi;
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji administracyjnych z zakresu ochrony przeciwpowodziowej;
- udział w przeglądach okresowych wałów przeciwpowodziowych, organizowanych przez administratorów urządzeń;
- współdziałanie w wykonywaniu kontroli w celu weryfikacji przestrzegania warunków obowiązujących na wałach przeciwpowodziowych, obszarach szczególnego zagrożenia powodzią, a także stanu zabezpieczenia przed powodzią i przebiegu usuwania skutków powodzi związanych z utrzymaniem wód oraz urządzeń wodnych;
- obsługa danych przestrzennych Ośrodka OKI w systemach GIS; aktualizacja informacji istotnych z punktu widzenia ochrony przeciwpowodziowej na potrzeby planowania przestrzennego.
Warunki pracy• Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym.
• Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
• Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej.
• Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę.
• Czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
• Siedziba Urzędu znajduje się w Szczecinie przy ul. Tama Pomorzańska 13a i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, niewyposażonym w windy.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą. List motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie dalszych etapów rekrutacji. Prosimy o podanie możliwie pełnych danych kontaktowych – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu. Nie zwracamy przesłanych dokumentów aplikacyjnych. Oferty osób wskazanych w protokole z naboru jako najlepsze, a nie zakwalifikowanych do zatrudnienia niszczone są komisyjnie po upływie 3 miesięcy od zatrudnienia osoby wyłonionej w postępowaniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: /0-91/ 44 11 248 p. Ewa Kraszewska-Wieczorek.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe w zakresie gospodarki wodnej, budownictwa, gospodarki przestrzennej, geodezji lub ochrony środowiska
doświadczenie zawodowe/staż pracy6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej związanej z gospodarką wodną lub zagospodarowaniem przestrzennym
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów ustaw: Prawo wodne, Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Prawo ochrony środowiska, Kodeks postępowania administracyjnego oraz aktów wykonawczych do tych ustaw;
- znajomość i umiejętność obsługi jednego z geograficznych systemów informacji przestrzennej (ArcGis lub Geomedia).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- dodatkowe wykształcenie z zakresu: geograficznych systemów informacyjnych (GIS); prawa i administracji; gospodarki przestrzennej
- znajomość "Dyrektywy 2007/60/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 października 2007 r. w sprawie oceny ryzyka powodziowego i zarządzania nim"
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność analizy opracowań, syntezy
- umiejętność argumentowania, przekonywania, umiejętność rozwiązywania problemów
- odpowiedzialność, komunikatywność, asertywność
- umiejętność pracy w zespole
- obsługa pakietu Microsoft Office
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2017-01-30
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu