Opis stanowiska pracy


Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie

Dyrektor Regionalnego Zarządu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie
ul. Tama Pomorzańska 13a,
70-030 Szczecin


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • udział w procesie aktualizacji i wdrażania planów zarządzania ryzykiem powodziowym regionu wodnego i jego składowych;
  • uzgadnianie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i planów zagospodarowania przestrzennego województwa w zakresie zagospodarowania stref ochronnych ujęć wody, obszarów ochronnych wód śródlądowych i obszarów narażonych na niebezpieczeństwo powodzi;
  • uzgadnianie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o warunkach zabudowy w zakresie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu;
  • uzgadnianie studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz strategii rozwoju województwa w zakresie zagospodarowania obszarów narażonych na niebezpieczeństwo powodzi;
  • prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji administracyjnych z zakresu ochrony przeciwpowodziowej;
  • udział w przeglądach okresowych wałów przeciwpowodziowych, organizowanych przez administratorów urządzeń;
  • współdziałanie w wykonywaniu kontroli w celu weryfikacji przestrzegania warunków obowiązujących na wałach przeciwpowodziowych, obszarach szczególnego zagrożenia powodzią, a także stanu zabezpieczenia przed powodzią i przebiegu usuwania skutków powodzi związanych z utrzymaniem wód oraz urządzeń wodnych;
  • obsługa danych przestrzennych Ośrodka OKI w systemach GIS; aktualizacja informacji istotnych z punktu widzenia ochrony przeciwpowodziowej na potrzeby planowania przestrzennego.


Warunki pracy

• Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym.
• Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
• Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej.
• Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę.
• Czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
• Siedziba Urzędu znajduje się w Szczecinie przy ul. Tama Pomorzańska 13a i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, niewyposażonym w windy.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą. List motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie dalszych etapów rekrutacji. Prosimy o podanie możliwie pełnych danych kontaktowych – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu. Nie zwracamy przesłanych dokumentów aplikacyjnych. Oferty osób wskazanych w protokole z naboru jako najlepsze, a nie zakwalifikowanych do zatrudnienia niszczone są komisyjnie po upływie 3 miesięcy od zatrudnienia osoby wyłonionej w postępowaniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: /0-91/ 44 11 248 p. Ewa Kraszewska-Wieczorek.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe w zakresie gospodarki wodnej, budownictwa, gospodarki przestrzennej, geodezji lub ochrony środowiska

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej związanej z gospodarką wodną lub zagospodarowaniem przestrzennym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów ustaw: Prawo wodne, Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Prawo ochrony środowiska, Kodeks postępowania administracyjnego oraz aktów wykonawczych do tych ustaw;
  • znajomość i umiejętność obsługi jednego z geograficznych systemów informacji przestrzennej (ArcGis lub Geomedia).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • dodatkowe wykształcenie z zakresu: geograficznych systemów informacyjnych (GIS); prawa i administracji; gospodarki przestrzennej
  • znajomość "Dyrektywy 2007/60/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 października 2007 r. w sprawie oceny ryzyka powodziowego i zarządzania nim"
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność analizy opracowań, syntezy
  • umiejętność argumentowania, przekonywania, umiejętność rozwiązywania problemów
  • odpowiedzialność, komunikatywność, asertywność
  • umiejętność pracy w zespole
  • obsługa pakietu Microsoft Office


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

Dokumenty należy złożyć do: 2017-01-30
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
19/01/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi