Opis stanowiska pracy


Kuratorium Oświaty w Szczecinie

Zachodniopomorski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Kuratorium Oświaty
ul. Wały Chrobrego 4
70-502 Szczecin


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • sporządzanie list płac wynagrodzeń osobowych i bezosobowych oraz innych świadczeń ze stosunku pracy, przelewów wynagrodzeń i potrąceń wynagrodzeń z różnych tytułów; prowadzenie pełnej dokumentacji z zakresu wynagrodzeń,
  • sporządzanie i przekazywanie do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w programie „Płatnik” odpowiednich raportów imiennych i deklaracji rozliczeniowych w imieniu Kuratorium oraz odprowadzanie do urzędu skarbowego pobranych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych,
  • sporządzanie zestawień list płac, rozliczenia płac i składek ZUS z uwzględnieniem układu zadaniowego budżetu oraz ocen i analiz wykonania budżetu Kuratorium, w tym opracowywanie analiz wykonania oraz prognoz wynagrodzeń pracowników,
  • realizacja wyznaczonych zadań związanych z udzielaniem i rozliczaniem dotacji celowych budżetu państwa,
  • sporządzanie kwartalnych sprawozdań budżetowych z wykorzystania środków na wynagrodzenia (Rb-70) oraz okresowych sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie dotyczącym wynagrodzeń pracowników i ich pochodnych i innych obowiązujących,
  • sporządzanie imiennych rocznych informacji o uzyskanych dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy dla podatników i Urzędu Skarbowego,
  • prowadzenie centralnego rejestru umów/porumienień zawieranych przez Kuratorium,
  • wystawianie zaświadczeń o wysokości dochodów do różnych instytucji lub na wniosek pracownika, w tym Rp-7 oraz prowadzenie ich ewidencji.


Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu; praca przy komputerze.
Urząd nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych (brak windy, podjazdów oraz toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo), urząd nie jest przystosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Informacja o metodach i technikach naboru:
1. weryfikacja formalna dokumentów,
2. analiza merytoryczna aplikacji,
3. rozmowa kwalifikacyjna.
Tylko kandydaci zakwalifikowani do trzeciego etapu zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dokumenty należy składać wyłącznie w zaklejonej kopercie.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w komórce finansowo - księgowej,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów prawa w zakresie: służby cywilnej, ubezpieczeń społecznych, świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego, podatku dochodowego od osób fizycznych, finansów publicznych,
  • znajomość naliczania i rozliczania wynagrodzeń,
  • biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność obsługi programu Płatnik,
  • samodzielność,
  • odpowiedzialność,
  • sumienność i rzetelność,
  • komunikatywność,
  • umiejętność planowania i organizacji pracy,
  • umiejętność pracy w zespole.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-10-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/10/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi