Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Sulęcinie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Komenda Powiatowa Policji
ulica Szpitalna 4
69-200 Sulęcin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wprowadzanie danych do systemów funkcjonujących w policyjnych sieciach informatycznych,
  • sprawdzanie i udostępnianie danych z policyjnych sieci informacycjnych,
  • wykonywanie statystyk i analiz w oparciu o dane zawarte w policyjnych sieciach informatycznych,
  • utrzymywanie w pełnej sprawności technicznej systemów łączności radiowej, telekomunikacyjnej i informatycznej,
  • drobna naprawa sprzętu informatycznego,
  • obsługa systemów łączności radiowej UKF,
  • prowadzenie ewidencji sprzętu łączności i informatyki, okresowa kontrola sprzętu,
  • wystawianie dokumentów przychodowych, rozchodowych na sprzęt teleinformatyczny, łączności i informatyki oraz sporzadzanie protokołów skompletowania, dokompletowania i rozkompletowania,
  • sprawowanie nadzoru nad sprawnością sprzętu do cyfrowej rejestracji rozmów
  • czuwanie nad właściwym wykorzystaniem sprzętu teleinformacyjnego i informatycznego,
  • prowadzenie ewidencji użytkowników kart mikroprocesorowych


Warunki pracy

- praca wykonywana w systemie jednozmianowym w godz. 7.30- 15.30 od poniedziałku do piątku,
- praca w pomieszczeniach biurowych na pierwszym piętrze budynku trzykondygnacyjnym przy sztucznym i naturalnym oświetleniu,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
- konieczność przemieszczania się po obiekcie


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie zasadnicze: 2.437,30 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, z brakiem wskazania konkretnego wydziału i stanowiska, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane!
Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis! W ofercie należy podać nr ogłoszenia.

Za datę nadesłania oferty uznaje się datę nadania. Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata. Oferty odrzucone mogą być odebrane do dnia 30.06.2017 r., a oferty nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie informatyczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w obszarze informatyki

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość zagadnień związanych z eksploatacją i zarządzaniem sieciami LAN
  • znajomość podstawowych zagadnień w obszarze IT,
  • umiejetność konfiguracji i administracji systemami operacyjnymi Windows,
  • samodzielność, umiejętność pracy zespołowej, organizacji pracy i rozwiązywania problemów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-03-31
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/03/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi