Opis stanowiska pracy


Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu

Dyrektor Regionalnego Zarządu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu
ul. Chlebowa 4/8
61-003 Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Obsługa odbioru i nadawania przesyłek pocztowych zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami.
  • Obsługa administracyjna sekretariatu Regionalnego Zarządu: centrali telefonicznej oraz urządzeń biurowych, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz jej dystrybucja wewnątrz instytucji zgodnie z m.in. obowiązującą instrukcją kancelaryjną.
  • Udzielanie informacji interesantom oraz kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych lub stanowisk pracy w celu usprawnienia obsługi interesantów.
  • Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości, organizacja i koordynacja spotkań zgodnie z przyjętymi ustaleniami.
  • Prowadzenie ewidencji i wydawanie biletów MPK, kart postojowych, wydanych przedmiotów (np. karty umożliwiające poruszanie się po budynku), prowadzenie ewidencji przyjść interesantów itp. zgodnie z obowiązującymi ustaleniami.
  • Realizacja zapotrzebowania na pieczątki służbowe zgłaszanego przez komórki merytoryczne oraz prowadzenie ewidencji pieczątek będących w użyciu zgodnie z obowiązującymi ustaleniami.
  • Prowadzenie prenumeraty czasopism i wydawnictw codziennych i branżowych.
  • Udział w rozliczaniu faktur oraz innych dokumentów księgowych dotyczących działalności zespołu zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami.


Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych;
- konieczność poruszania się po budynku w celu przekazania lub odebrania dokumentów;
- dojście do stanowiska pracy nie jest przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich;
- stanowisko pracy znajduje się na wysokim parterze budynku biurowego;
- budynek wyposażony w windy osobowe;
- w budynku znajduje się platforma schodowa dla osób niepełnosprawnych;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę;
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Dokumenty należy składać osobiście lub pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty w NOP".
Z wybranymi kandydatkami/kandydatami skontaktujemy się telefonicznie. Dokumenty mogą być odbierane osobiście w
ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru.
Nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów 61 8567724, 61 8567721.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,
niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową,

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji lub obsłudze sekretariatu

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • życiorys, list motywacyjny i wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-03-08
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    28/02/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi