Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu

Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
ul. Bobrzańska 6a, 61-248 Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie dokumentacji, w tym rejestru spraw prowadzonych przez Wydział
  • udział w czynnościach kontrolno-rozpoznawczych z zakresu ochrony ppoż,
  • przygotowanie projektów dokumentów z zakresu ochrony przeciwpożarowej,
  • przygotowywanie analiz, sprawozdań, zestawień
  • prowadzenie kalendarza spraw terminowych, spotkań i przyjęć interesariuszy i monitorowanie terminów ich załatwienia,
  • udział w szkoleniach i naradach
  • dbanie o sprawny przepływ informacji,


Warunki pracy

praca w systemie codziennym, przy ekranie komputerowym pow. 4 godzin dziennie, związana z bezpośrednią obsługą klienta, obsługa urządzeń biurowych ( drukarka, ksero, telefon, skaner 0, reprezentowanie urzędu, praca poza siedzibą urzędu, udział w naradach i szkoleniach poza siedzibą urzędu.
W urzędzie są dostosowane toalety, w budynku jest winda.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe: nr telefonu, adres email, adres do korespondencji.
Wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane. Proces naboru składa się z trzech etapów.Etap I-to analiza złożonych dokumentów pod względem wymogów formalnych określonych w naborze. Etap II- test wiedzy ( w przypadku zakwalifikowania mniej niż 10 osób do etapu II Przewodniczący Komisji może odstąpić od testu wiedzy i zaprosić wszystkich na rozmowę kwalifikacyjną. Etap III- rozmowa kwalifikacyjna. Kandydaci zakwalifikowani do II etapu i III etapu będą informowani telefonicznie bądź mailowo o terminach kolejnych etapów.Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po 3 miesiącach od dnia zakończenia naboru. Planowane zatrudnienie- kwiecień 2017r.
Dodatkowych informacji udziela Naczelnik Wydziału Kontrolno- Rozpoznawczego pod nr telefonu ( 61 ) 22 20 330 , codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 15.30


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów Ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
  • znajomość przepisów w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów
  • znajomość przepisów w zakresie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie
  • znajomość przepisów o służbie cywilnej
  • umiejętność sprawnego wykorzystania pakietu MS Office, w szczególności Excel, Word
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • dobra organizacja i dyscyplina pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • samodzielność w działaniu, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • inicjatywa i kreatywność w tworzeniu pozytywnego wizerunku urzędu
  • poczucie odpowiedzialności za podejmowane decyzje
  • umiejętność pracy pod presją czasu


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia prawa jazdy kat.B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-03-07
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    24/02/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi