Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie

Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OLSZTYNIE
UL. NIEPODLEGŁOŚCI 16
10-045 OLSZTYN


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • sprawdzanie i kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych – dekretacja,
  • prowadzenie ewidencji księgowej wydatków, dochodów zgodnie z planem kont w pełnej podziałce obowiązującej klasyfikacji budżetowej,
  • prowadzenie ewidencji księgowej środków pieniężnych, rozrachunków, przychodów, kosztów, funduszy,
  • uzgadnianie obrotów i sald kont majątku z wydziałami merytorycznymi,
  • wykonywanie zadań związanych z terminowym regulowaniem zobowiązań,
  • nadzór nad terminowym regulowaniem należności przez kontrahentów,
  • prowadzenie ewidencji sprzedaży, zakupu oraz ich kontroli,
  • dokonywanie kontroli formalno-rachunkowej dokumentów księgowych,
  • rozliczanie wyjazdów służbowych,
  • prowadzenie kasy Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie,
  • prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • przygotowanie danych niezbędnych do sporządzenia sprawozdań budżetowych i finansowych,
  • prowadzenie bieżącej analizy zapisów na kontach w zakresie prowadzonej ewidencji,
  • sporządzanie analiz, raportów, porównań wydatków w okresach czasowych,
  • sporządzanie wydruków wymaganych ustawą o rachunkowości,
  • archiwizowanie dokumentów.


Warunki pracy

praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,
kontakt z klientem zewnętrznym,
narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie),
praca jednozmianowa w godzinach 7:30-15:30


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Przekazanie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia”, nie jest obowiązkowe, jednak będzie podstawą przeprowadzenia oceny spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatki/kandydatów.
Proces naboru składa się z trzech etapów:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu – 24 sierpnia 2018r.;
- test wiedzy - planowany termin 27 sierpnia 2018r. o godz. 9:00;
- rozmowa kwalifikacyjna - planowany termin 28 sierpnia 2018r. o godz. 9:00.
Proponowane wynagrodzenie 2200 zł brutto (łącznie z wysługą lat pracy).
Oferty kandydatów/kandydatek nie zakwalifikowanych podlegają archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
1 rok doświadczenia w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych lub odbyty staż w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • biegła znajomość obsługi programów komputerowych (Microsoft Office – w szczególności aplikacji Excel oraz Word),
  • znajomość przepisów prawa z zakresu finansów publicznych oraz rachunkowości budżetowej i finansowej, znajomość klasyfikacji budżetowej, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, kodeksu postępowania administracyjnego,
  • umiejętności: analitycznego myślenia, wyciągania wniosków, odporność na stres,
  • dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • szkolenia z zakresu rachunkowości budżetowej/rachunkowości, prowadzenia ewidencji księgowej w układzie tradycyjnym,
  • znajomość obsługi systemów księgowych Progman Finanse, Progman Rozrachunki,
  • samodzielność, systematyczność, obowiązkowość


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane dodatkowe kwalifikacje w zawodzie oraz przydatne w postępowaniu kwalifikacyjnym;
  • kopie świadectw pracy i opinii z poprzednich miejsc pracy;
  • kserokopie referencji lub opinii w tym na potwierdzenie nieposzlakowanej opinii kandydata,

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-08-23
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    16/08/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi