Opis stanowiska pracy
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w OlsztynieKomendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalistaKOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OLSZTYNIE
UL. NIEPODLEGŁOŚCI 16
10-045 OLSZTYN
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- sprawdzanie i kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych – dekretacja,
- prowadzenie ewidencji księgowej wydatków, dochodów zgodnie z planem kont w pełnej podziałce obowiązującej klasyfikacji budżetowej,
- prowadzenie ewidencji księgowej środków pieniężnych, rozrachunków, przychodów, kosztów, funduszy,
- uzgadnianie obrotów i sald kont majątku z wydziałami merytorycznymi,
- wykonywanie zadań związanych z terminowym regulowaniem zobowiązań,
- nadzór nad terminowym regulowaniem należności przez kontrahentów,
- prowadzenie ewidencji sprzedaży, zakupu oraz ich kontroli,
- dokonywanie kontroli formalno-rachunkowej dokumentów księgowych,
- rozliczanie wyjazdów służbowych,
- prowadzenie kasy Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie,
- prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- przygotowanie danych niezbędnych do sporządzenia sprawozdań budżetowych i finansowych,
- prowadzenie bieżącej analizy zapisów na kontach w zakresie prowadzonej ewidencji,
- sporządzanie analiz, raportów, porównań wydatków w okresach czasowych,
- sporządzanie wydruków wymaganych ustawą o rachunkowości,
- archiwizowanie dokumentów.
Warunki pracypraca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,
kontakt z klientem zewnętrznym,
narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie),
praca jednozmianowa w godzinach 7:30-15:30
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Przekazanie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia”, nie jest obowiązkowe, jednak będzie podstawą przeprowadzenia oceny spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatki/kandydatów.
Proces naboru składa się z trzech etapów:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu – 24 sierpnia 2018r.;
- test wiedzy - planowany termin 27 sierpnia 2018r. o godz. 9:00;
- rozmowa kwalifikacyjna - planowany termin 28 sierpnia 2018r. o godz. 9:00.
Proponowane wynagrodzenie 2200 zł brutto (łącznie z wysługą lat pracy).
Oferty kandydatów/kandydatek nie zakwalifikowanych podlegają archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
1 rok doświadczenia w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych lub odbyty staż w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:- biegła znajomość obsługi programów komputerowych (Microsoft Office – w szczególności aplikacji Excel oraz Word),
- znajomość przepisów prawa z zakresu finansów publicznych oraz rachunkowości budżetowej i finansowej, znajomość klasyfikacji budżetowej, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, kodeksu postępowania administracyjnego,
- umiejętności: analitycznego myślenia, wyciągania wniosków, odporność na stres,
- dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy pod presją czasu,
- korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- szkolenia z zakresu rachunkowości budżetowej/rachunkowości, prowadzenia ewidencji księgowej w układzie tradycyjnym,
- znajomość obsługi systemów księgowych Progman Finanse, Progman Rozrachunki,
- samodzielność, systematyczność, obowiązkowość
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracykopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane dodatkowe kwalifikacje w zawodzie oraz przydatne w postępowaniu kwalifikacyjnym;kopie świadectw pracy i opinii z poprzednich miejsc pracy;kserokopie referencji lub opinii w tym na potwierdzenie nieposzlakowanej opinii kandydata,Dokumenty należy złożyć do: 2018-08-23
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu