Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie

Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie ul. Niepodległości 16, kod: 10-045 Olsztyn

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie akt osobowych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w tym min:
  • gromadzenie i segregowanie dokumentów personalnych, wynikających z przebiegu stosunku służbowego, stosunku pracy wg wytycznych służbowych oraz Kodeksu Pracy,
  • analiza poprawności formalnej i zawartości merytorycznej sporządzanych zakresów obowiązków,
  • opracowywanie dokumentów wynikających z nawiązywania i rozwiązywania stosunku służbowego/pracy,
  • prowadzenie dokumentacji urlopowej funkcjonariuszy i pracowników cywilnych,
  • prowadzenie dokumentacji związanej z ewidencją czasu służby funkcjonariuszy i czasu pracy pracowników cywilnych,
  • prowadzenie spraw związanych z okresowym opiniowaniem służbowym strażaków i pracowników cywilnych,
  • kompletowanie sporządzonej dokumentacji emerytalno - rentowej strażaków i pracowników cywilnych i przekazywanie do ZUS i ZER MSWiA w Warszawie,
  • realizowanie zadań z obszaru profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych w zakresie skierowań i nadzoru nad terminowością realizacji badań wstępnych, okresowych, kontrolnych oraz komisji lekarskich,
  • prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta miejskiego i jego zastępcy,
  • ewidencjonowanie oraz przedłużanie dokumentów służbowych dla strażaków,
  • realizowanie zadań z zakresu planowania pracy KM PSP,
  • organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta miejskiego,
  • opracowywanie, opiniowanie projektów i rejestrowanie decyzji, rozkazów, zarządzeń i instrukcji komendanta miejskiego,
  • planowanie i organizowanie narad, odpraw służbowych z udziałem komendanta miejskiego,
  • organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej,
  • ewidencjonowanie pieczęci i stempli w KM PSP,
  • kontrola przestrzegania przepisów kancelaryjnych oraz zasad organizacji czasu pracy przez wydziały, sekcje i stanowiska komendy oraz podległych jej komórek organizacyjnych,
  • prowadzenie części polityki informacyjnej w zakresie bieżącym, uzgodnionym z oficerem prasowym komendanta miejskiego,
  • bieżące prowadzenie spraw zleconych przez komendanta związanych z funkcjonowaniem komendy, w szczególności tworzenie projektów pism, korespondencji i dokumentów, przepisywanie ich oraz zbieranie i gromadzenie informacji.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,
- kontakt z klientem zewnętrznym,
- narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co -
najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie),
- praca jednozmianowa w godzinach 7:30-15:30.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu. Na kopercie proszę dopisać „Nabór KSC- specjalista – umowa na czas zastępstwa”

INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Przekazanie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia”, nie jest obowiązkowe, jednak będzie podstawą przeprowadzenia oceny spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatki/kandydatów.
Proces naboru składa się z trzech etapów:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu – 04 maja 2017r.;
- test wiedzy – planowany termin 05 maja 2017r. o godz. 9:00;
- rozmowa kwalifikacyjna – planowany termin 08 maja 2017r. o godz. 9:00. (W przypadku dużej liczby kandydatów, rozmowa kwalifikacyjna również w dniu 09 maja 2017r.)
Proponowane wynagrodzenie 2000 zł brutto (łączenie z wysługą lat pracy).
Oferty kandydatów/kandydatek nie zakwalifikowanych podlegają archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (0-89) 522-92-11 lub (0-89) 522-92-30 (Wydział Organizacyjno-Kadrowy KM PSP w Olsztynie).

Informujemy, że nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: średnie,
  • komunikatywność,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • biegła znajomość obsługi komputera,
  • znajomość przepisów w zakresie instrukcji kancelaryjnej (Zarządzenie nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla PSP),
  • znajomość ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2016 r., poz. 603, ze zmianami) w szczególności w zakresie obowiązków i uprawnień wynikających ze stosunku służbowego,
  • znajomość zagadnień dotyczących czasu służby strażaków PSP,
  • umiejętność formułowania wypowiedzi na piśmie oraz tworzenia tekstów okolicznościowych,
  • umiejętność obsługi programów wspomagania pracy biurowej (pakiet Microsoft OFFICE),
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej,
  • udokumentowany staż pracy w dziale personalnym,
  • doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu oraz organizacji konferencji i uroczystości okolicznościowych,
  • umiejętność analizy i syntezy informacji,
  • odporność na stres,
  • samodzielność i dyspozycyjność.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane dodatkowe kwalifikacje w zawodzie oraz przydatne w postępowaniu kwalifikacyjnym,
  • kopie świadectw pracy i opinii z poprzednich miejsc pracy,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie i przestępstwa karno-skarbowe,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-04-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/04/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi