Opis stanowiska pracy
Archiwum Państwowe w LublinieDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista20-950 Lublin, ul. Jezuicka 13
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie spraw administracyjno-gospodarczych związanych z zarządzeniem budynkami Archiwum,
- planowanie i koordynowanie prac remontowych i inwestycyjnych.
- prowadzenie spraw z zakresu zakupu materiałów i usług oraz robót budowlanych,
- koordynowanie prac pracowników obsługi,
- zarządzanie środkami trwałymi i pozostałymi środkami trwałymi,
- pomoc w prowadzeniu spraw kadrowych.
Warunki pracy- praca w siedzibie urzędu,
- wyjazdy służbowe,
- kontakty z klientem zewnętrznym,
- kontakt z czynnikiem alergennym
- praca z komputerem,
- praca z biurowymi urządzeniami wielofunkcyjnymi.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność , rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną.
- O terminie otrzymania oferty decyduje data stempla pocztowego,
- Oferty otrzymane po terminie nie będę rozpatrywane,
- Kandydaci/tki) zakwalifikowani/ne/ zostaną powiadomieni/ne/ o terminie rozmowy wstępnej,
- Oferty kandydatów/tek/ niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone,
- Dodatkowe informacje: (81) 528-61-48.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy2 lata doświadczenia zawodowego
pracy na podobnym stanowisku
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych,
- znajomość prawa budowlanego,
- umiejętność obsługi komputera z programów kosztorysowych,
- wiedza z zakresu gospodarowania środkami trwałymi,
- zarządzanie nieruchomościami,
- doświadczenie we współpracy z podwykonawcami i dostawcami,
- znajomość prawa pracy,
- prawo jazdy kat. B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość przepisów bhp i ppoż.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- - kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie prawa jazdy kat. B
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2017-01-16
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu