Opis stanowiska pracy


Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi

Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi
ul. Traugutta 25
90-113 Łódź

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z aktualnie obowiązującymi regulacjami prawnymi i przepisami wewnętrznymi (w tym przygotowaniem niezbędnych do prowadzenia postępowań dokumentów), w zakresie zadań realizowanych przez wydział, w szczególności związanych z realizacją projektów z zakresu ochrony przyrody i edukacji ekologicznej;
  • Nadzór nad prawidłowym przygotowaniem wymagań formalnych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie realizowanym przez wydział, wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, a także ocena spełnienia tych wymagań, w tym badanie i ocena ofert w tym zakresie;
  • Analiza i opiniowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego pod względem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi przepisami regulującymi udzielanie zamówień w RDOŚ w Łodzi, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań;
  • Współudział w prowadzeniu procedur rozeznania rynku dla zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wewnętrznymi przepisami regulującymi udzielenie zamówień w RDOŚ w Łodzi, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji zadań;
  • Współudział w przygotowywaniu rocznego planu zamówień publicznych i sporządzaniu sprawozdania z jego realizacji oraz opiniowanie wniosków o zmianę w planie zamówień publicznych, a także przygotowywanie innych informacji w zakresie realizacji zamówień publicznych z zakresu zadań wydziału, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań, oraz opiniowanie projektów aneksów do umów w sprawie zamówień publicznych pod kątem zgodności z ustawą Pzp, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań;
  • Współuczestniczenie w planowaniu, przygotowywaniu i prowadzeniu spraw zawiązanych z pozyskiwaniem, realizacją, uzgadnianiem z instytucjami finansującymi i innymi podmiotami zaangażowanymi w wykonywanie projektów i rozliczaniem projektów z zakresu ochrony przyrody i edukacji ekologicznej we współpracy pozostałymi oddziałami wydziału;
  • Przygotowywanie wniosków o zapewnienie finansowania, wniosków o uruchomienie środków z rezerw celowych oraz korekt decyzji finansowych, jak również współpraca z księgowością RDOŚ w tym zakresie.


Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów;
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów);
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin;
- oświetlenie naturalne i sztuczne;
- wykonywanie zadań pod presją czasu;
- częste kontakty z klientem zewnętrznym.
- praca na XI bądź XII piętrze;
- przed budynkiem podjazd dla wózków inwalidzkich;
- windy z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych;
- niedostosowane toalety dla osób niepełnosprawnych;
- w budynku nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie testu wiedzy i/lub rozmowie kwalifikacyjnej. Informacje powyższe będą zamieszczone także na stronie internetowej RDOŚ w Łodzi.
Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Oferty odrzucone mogą być odebrane w terminie 1 miesiąca od dnia ogłoszenie informacji
o wyniku naboru, w pok. 1209 (XII piętro) siedziby RDOŚ w Łodzi.
Pozostałe oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Mile widziane oferty osób niepełnosprawnych.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (42) 665-03-74.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej w obszarze przeprowadzania procedur zamówień publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Dobra znajomość przepisów z zakresu następujących ustaw:
  • ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie,
  • ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie zamówień publicznych,
  • ustawy o finansach publicznych w zakresie zasad ponoszenia wydatków publicznych,
  • kodeksu cywilnego w zakresie zobowiązań,
  • ustawy o służbie cywilnej;
  • umiejętność interpretacji i stosowania przepisów Pzp oraz orzecznictwa w praktyce;
  • znajomość zagadnień z umów zawieranych w sektorze publicznym związanych z zamówieniami publicznymi;
  • znajomość Zarządzenia Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dni 21 grudnia 2016 r. w sprawie udzielania zamówień publicznych w Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska i w regionalnych dyrekcjach ochrony środowiska (Dz. Urz. GDOŚ z 2016 r., poz. 8) dostępnego na stronie internetowej pod adresem: http://www.gdos.gov.pl/dziennik-urzedowy-gdos
  • umiejętność samodzielnego opracowania kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego;
  • umiejętność odnajdywania informacji pomocniczych przy realizowaniu powierzonych zadań;
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, poczta elektroniczna) i urządzeń biurowych (drukowanie, skanowanie, faksowanie);
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista;
  • umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych;
  • znajomość ustawy o podatku od towarów i usług;
  • znajomość zasad techniki prawodawczej;
  • znajomość jednego z obowiązujących w UE języków obcych;
  • umiejętność analitycznego myślenia, syntezy posiadanych danych i rozwiązywania problemów;
  • umiejętności interpersonalne m.in. umiejętność pracy w zespole;
  • dobra organizacja pracy, samodzielność, inicjatywa, dokładność i kreatywność;
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych;
  • umiejętność prowadzenia negocjacji;
  • prawo jazdy kat. B.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • (świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu/odbyciu staż)
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu/odbyciu stażu lub praktyk, referencje, w przypadku umów cywilnoprawnych zaświadczenia o wykonaniu umowy - protokoły odbioru)

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-03-27
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    15/03/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi