Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Łodzi

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90 - 114 Łódź

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowuje całokształt dokumentacji dotyczącej kierowania do szkół policyjnych na przeszkolenie zawodowe funkcjonariuszy Komendy Miejskiej Policji w Łodzi,
  • prowadzi ewidencję policjantów odbywających przeszkolenia we wszystkich szkołach policyjnych oraz opracowuje zestawienia policjantów Komendy Miejskiej Policji w Łodzi oczekujących na przeszkolenie na wszystkich poziomach,
  • wprowadza do systemu SWOP informację dotyczącą zakończonych szkoleń odbytych przez funkcjonariuszy i pracowników Komendy Miejskiej Policji w Łodzi,
  • monitoruje na bieżąco potrzeby szkoleniowe oraz udziela informacji o rodzajach szkoleń i warunkach naboru na szkolenia dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Komendy Miejskiej Policji w Łodzi,
  • koordynuje praktyki zawodowe studentów wyższych studiów zawodowych oraz studiów oficerskich zgodnie z regulaminem praktyk,
  • wykonuje czynności służące organizacji kursów oraz opiniuje wnioski o realizację wydatków na cele szkoleniowe i kulturalno - oświatowe,
  • sporządza coroczne potrzeby szkoleniowe Komendy Miejskiej Policji w Łodzi dotyczące rodzajów szkoleń, liczby osób przewidzianych do ich odbycia na podstawie informacji otrzymanych od kierowników jednostek i komórek organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji w Łodzi oraz sporządza sprawozdania za rok poprzedni o szkoleniach zorganizowanych i przeprowadzonych w Komendzie Miejskiej Policji w Łodzi,
  • sporządza stanowisko do raportów funkcjonariuszy skierowanych na szkolenia na nabór policjantów na misje pokojowe ONZ.


Warunki pracy

narzędzia i materiały pracy - komputer.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Warunkiem przystąpienia do procedury konkursowej jest podanie w aplikacji daty urodzenia oraz w dniu 27.01.2017 r. od godz. 9:00 do dnia 28.01.2017 r. do godz. 9:00 wejście na stronę internetową www.lodz.policja.gov.pl, dział : "praca ", zakładka "metoda selekcji - test on - line". Wysokość proponowanego wynagrodzenia wynosi 2160,- zł. brutto + wysługa. Oferty odrzucone na poszczególnych etapach rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Brak możliwości odbioru złożonych aplikacji. Zakres tematyczny testu on-line obejmuje przepisy zawarte w Ustawie o Policji z dnia 06.04.1990 r., Ustawie o służbie cywilnej z dnia 21.11.2008 r., Ustawie o ochronie informacji niejawnych z dnia 05.08.2010 r., Ustawie o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r., Zarządzeniu Nr 70 Prezesa Rady Ministrów z dnia 06.10.2011 r. w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • komunikatywność,
  • krótkie przeszkolenie.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów ustawy o Policji oraz umiejętność ich interpretacji,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność obsługi komputera,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy,
  • umiejętność argumentowania,
  • samodzielność,
  • umiejętność przekonywania, dzielenia się wiedzą i informacjami,
  • umiejętność zgłaszania konstruktywnych wniosków usprawniających pracę zespołu,
  • umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-01-17
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    12/01/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi