Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

Łódzki Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

91-048 Łódź
ul. Lutomierska 108/112

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • sporządza i opracowuje umowy cywilno-prawne w zakresie gospodarowania nieruchomościami dla realizacji ustawowych zadań Policji oraz racjonalnego gospodarowania nieruchomościami,
  • prowadzi negocjacje z podmiotami zewnętrznymi w celu wypracowania warunków umów,
  • prowadzi korespondencję z podmiotami zewnętrznymi oraz organami administracji rządowej w celu zawarcia umowy,
  • analizuje przydatność nieruchomości w zakresie umowy dla realizacji zadań Policji i racjonalnego gospodarowania nieruchomościami,
  • opracowuje dokumentację niezbędną do korespondencji z organami rządowymi w celu zawarcia umowy,
  • realizuje zawarte umowy w zakresie zmiany bądź rozwiązania umowy w celu zabezpieczenia prawnych i finansowych interesów Policji,
  • sporządza umowy najmu lokalu mieszkalnego do decyzji o przydziale lokalu funkcyjnego dla nieruchomości w trwałym zarządzie KWP w Łodzi w celu określenia szczegółowych warunków najmu i zabezpieczenia interesów Policji,
  • przeprowadza wizje lokalne nieruchomości w celu sporządzenia i podpisania protokołu przekazania-przejęcia przedmiotu umów cywilno-prawnych przy ich zawieraniu bądź rozwiązywaniu.


Warunki pracy

praca biurowa, praca stacjonarna, obsługa urządzeń biurowych, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, oświetlenie naturalne i sztuczne, praca na parterze, niedostosowanie budynku do osób niepełnosprawnych

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- wynagrodzenie: 1,2014 mnożnika kwoty bazowej + wysługa lat tj. 2 251,23 zł + wysługa lat;
- oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,
- do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
- na wstępną rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne,
- kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy,
- oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
- oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie,
- wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej www.lodzka.policja.gov.pl w zakładce " PRACA I SŁUŻBA" - Praca w służbie cywilnej,
- aplikacje należy składać w siedzibie KWP w Łodzi, przy ul. Lutomierskiej 108/112 lub przesłać pocztą na adres podany w ogłoszeniu. Za termin ich złożenia uważa się datę nadania aplikacji w polskiej placówce pocztowej operatora publicznego.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze gospodarowania nieruchomościami lub 4 lata w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • obsługa komputera - MS Office,
  • znajomość przepisów prawnych: Ustawy o Policji i rozporządzenia MSWiA w zakresie gospodarki mieszkaniowej Policji, kpa, przepisy prawa cywilnego w zakresie umów cywilno-prawnych, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umijętność organizowania pracy samodzielnej i w zespole,
  • asertywność ,
  • odporność na stres,
  • komunikatywność
  • umiejętność argumentowania,
  • zdolność do podejmowania negocjacji.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-12-20
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/12/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi