Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

Łódzki Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

ul. Lutomierska 108/112

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • weryfikowanie dowodów księgowych obcych i własnych pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod względem zgodności z klasyfikacją wydatków budżetowych jednostki celem ich gotówkowej realizacji,,
  • opracowywanie faktur i rachunków wystawionych przez biegłych, tłumaczy przysięgłych oraz inne podmioty uprawnione do wydawania opinii w zakresie prowadzonych spraw i dochodzeń,
  • realizowanie obowiązków płatnika w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych (PIT-8B i PIT-R),
  • przygotowywanie zestawień i zaliczek wszelkich należności, będących podstawą ich gotówkowej realizacji,
  • naliczanie należności i opracowywanie wniosków funkcjonariuszy dotyczących podróży służbowych oraz kosztów dojazdu do szkół celem ich wypłaty,
  • archiwizowanie akt spraw zakończonych i przekazanie do Archiwum w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w Wydziale.


Warunki pracy

praca biurowa, praca w siedzibie urzędu, obsługa komputera powyżej 4 godz. na dobę, praca w systemie podstawowym, praca stacjonarna, oświetlenie naturalne i sztuczne, niedostosowanie budynku do osób niepełnosprawnych, obecność wind w budynku, praca na I piętrze.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- wynagrodzenia: 1,1808 mnożnika kwoty bazowej + wysługa lat tj. 2212,63 zł brutto + wysługa lat,
- oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,
- do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
- na wstępną rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne,
- kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy,
- oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
- oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie,
- wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej www.lodzka.policja.gov.pl w zakładce " PRACA I SŁUŻBA" - Praca w służbie cywilnej,
- aplikacje należy składać w siedzibie KWP w Łodzi, przy ul. Lutomierskiej 108/112 lub przesłać pocztą na adres podany w ogłoszeniu. Za termin ich złożenia uważa się datę nadania aplikacji w polskiej placówce pocztowej operatora publicznego.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w komórkach organizacyjnych związanych z rozliczeniami finansowymi,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów z zakresu delegacji służbowych oraz praktyczna znajomość klasyfikacji budżetowej,
  • Znajomość zasad kontroli formalno - rachunkowej dokumentów księgowych,
  • Znajomość przepisów w zakresie rozliczeń biegłych, okazań, tłumaczy przysięgłych.
  • Umiejętnośc stosowania przepisów prawa w praktyce,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Asertywność i umiejętność pracy w zespole,
  • Dyspozycyjność,
  • Znajomość obsługi komputera.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Praca w komórkach finansowych jednostek sektora finansów publicznych,
  • Znajomość uregulowań organizacyjno - prawnych w zakresie wypłat realizowanych w ramach akredytywy budżetowej.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-12-02
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/11/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi