Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Krakowie

Małopolski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Krakowie
ul. Brodowicza 13, 30-965 Kraków

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługa programu finansowo-księgowego Comarch Optima w tym prowadzenie ewidencji analitycznej i sntetycznej w zakresie kosztów, wydatków i kont rachunkowych z uwględnieniem budżetu zadaniowego oraz paragrafów klasyfikacji budżetowej
  • księgowanie i rozliczanie wpłacanych wadiów i kaucji na rachunek depozytu w programie NBP COLLECT oraz obsługi bankowości elektronicznej NBP
  • kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowych oraz budżetem zadaniowym tj. kontrola stopnia realizacji planu, zaangażowania wydatków
  • rozliczanie środków z rezerw celowych, sporządzanie sprawozdań w tym zakresie
  • sporzadzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań budżetowych w programie ESPEER w zakresie wydatków i dochodów budżetowych, sprawozdań z budżetu zadaniowego dot. dochodów i wydatków
  • stała analiza i kontrola wynagrodzeń oraz pochodnych od wynagrodzeń wg klasyfikacji budżetowej, rozksięgowanie wynagrodzeń na działania wg klasyfikacji budżetu zadaniowego oraz kontrola wysokości planu do faktycznych wypłat wynagrodzeń
  • prowadzenie ewidencji księgowej i rozliczeń ZFŚS
  • uzgadnianie podatku VAT z paragrafami klasyfikacji budżetowej w zakresie działalności WIW, sporządzanie deklaracji VAT, JPK


Warunki pracy

praca przy komputerze, wyjazdy służbowe-kontrole,
budynek bez windy, nie przystosowany do pracy osoby niepełnosprawnej

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
tel. kontaktowy w celu uzyskania dodatkowych informacji 12 293-10-24
Nabór prowadzony jest w trzech etapach:
I etap - weryfikacja dokumentów pod kątem formalnego spełniania wymagań niezbędnych.
II etap - sprawdzenie wiedzy - obejmuje pisemny test jednokrotnego wyboru
II etap - rozmowa kwalifikacyjna

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie ekonomiczne - specjalność rachunkowość

doświadczenie zawodowe/staż pracy

5 lat doświadczenia zawodowego
o podobnym zakresie zadań

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów ustawy o finnsach publicznych, rachunkowości budżetowej i ustawy o podatku VAT, ogólna znajomość przepisów o ubezpieczeniach społecznych, umiejętność analitycznego myślenia, rzetelność, dokładność, sumienność, umiejętność pracy w zespole.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • kopie zaświadczeń o odbytych szkoleniach w zakresie wymagań niezbędnych14
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-04-24
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    24/04/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi