Opis stanowiska pracy


Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie

Dyrektor Regionalnego Zarządu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

ul. Marszałka J. Piłsudskiego 22
31-109 Kraków

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie zwolnienia z zakazów prowadzenia robót na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią w celu przygotowania stosownej decyzji Dyrektora RZGW.
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie nakazu wycinki drzew i krzewów na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią w celu przygotowania stosownej decyzji Dyrektora RZGW.
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie zwolnienia z zakazu dla przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko w celu przygotowania stosownej decyzji Dyrektora RZGW.
  • Wprowadzanie do bazy danych dotyczących postępowań administracyjnych informacji dotyczących prowadzonego postępowania w celu ich systematyzacji i dostępu do kluczowych informacji.
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie przywrócenia stanu nieutrudniającego ochronę przeciwpowodziową oraz niepowodującego zanieczyszczenia wód w celu przygotowania stosownej decyzji Dyrektora RZGW.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności biurowe. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Wyjazdy służbowe w obszarze działania RZGW w Krakowie.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Obiekt przy ulicy Marszałka J. Piłsudskiego 22 (cztery kondygnacje). Budynek nie został wyposażony w udogodnienia w postaci wind dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych oraz szerokość drzwi jest w odpowiednich wymiarach. Toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Czas pracy zgodny z przepisami o służbie cywilnej.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Zachęcamy do składania ofert osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania wymienione w niniejszym ogłoszeniu. Wymagane oświadczenia, życiorys i list motywacyjny muszą być własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Po analizie formalnej i merytorycznej nadesłanych ofert kandydaci spełniający wymagania zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru telefonicznie lub na wskazany adres poczty elektronicznej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod telefonem: (012) 62 84 230
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe z zakresu gospodarki wodnej lub inżynierii środowiska z elementami geodezji

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w obszarze związanym z gospodarka wodną.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • obsługa pakietu MS Office, AutoCad
  • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz orzecznictwa sądowego,
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznych, operatów geodezyjnych oraz wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • łatwość nawiązywania kontaktów,
  • odporność psychiczna;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-03-03
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    01/03/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi