Opis stanowiska pracy


Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie

Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego
ul. gen. Władysława Sikorskiego 78
11-400 Kętrzyn


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie wniosku o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w celu umożliwienia Komendantowi Oddziału zakupu towarów, usług, robót budowlanych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Sporządzanie projektów dokumentacji przetargowej oraz projektów korespondencji wymaganej do realizacji procedury prowadzonej w innym trybie niż podstawowy na podstawie wniosku o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego celem przekazania do zatwierdzenia Komendantowi Oddziału,
  • udział w komisjach przetargowych. Jako członek dokonywanie samodzielnego badania i oceny ofert celem dokonania wyboru najkorzystniejszej spośród złożonych ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wspieranie członków komisji wiedzą w zakresie interpretacji przepisów. Kierowanie i koordynowanie pracami komisji przetargowej, odpowiadanie za sprawną organizację pracy komisji, za wyznaczanie terminów posiedzeń, prawidłowy przebieg procedury, przygotowywanie protokołów oraz korespondencji związanej z postępowaniem. Sprawowanie nadzoru nad pracami innych członków komisji. Dokonywanie podziału zadań pomiędzy członków komisji przetargowej, wykonywanie czynności podczas pracy w komisjach przetargowych przewidzianych dla przewodniczącego i członka. Współpracowanie z przedstawicielami innych komórek organizacyjnych wyznaczonymi do prac w komisji przetargowej,
  • sporządzanie i wprowadzanie treści ogłoszeń celem przekazania do publicznej wiadomości ogłoszenia o zamówieniu publicznym do witryny Portal Urzędu Zamówień Publicznych, o zmianie ogłoszenia, o zamiarze zawarcia umowy, o udzieleniu zamówienia publicznego w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz wprowadzanie treści ogłoszeń do witryny SIMAP Urzędu Publikacji Unii Europejskiej celem przekazania do publicznej wiadomości ogłoszenia o zamówieniu publicznym, ogłoszenia ex-ante, sprostowania ogłoszenia, o udzieleniu zamówienia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, zamieszczanie informacji dotyczącej zamówienia publicznego na stronie internetowej W-MOSG,
  • sprawdzanie treści umów przed ich zawarciem z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzonego postępowania lub z warunkami określonymi w zaproszeniu do negocjacji. Rejestrowanie umów przedstawianych przez służby innych komórek organizacyjnych,
  • archiwizowanie dokumentacji przetargowej oraz innej związanej z zamówieniami publicznymi i przekazywanie jej do Archiwum Zakładowego W-MOSG.


Warunki pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze budynku wielokondygnacyjnego kompleksu koszarowego komendy oddziału. Budynek nie przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Na stanowisku pracy nie występują czynniki uciążliwe i szkodliwe lub dla zdrowia.
Praca samodzielna, biurowa w systemie jednozmianowym w wymiarze 8 godzin dziennie. Obsługa monitorów ekranowych powyżej 4 godzin dziennie. Występują częste kontakty zewnętrzne osobiste i telefoniczne z oferentami zamówień publicznych. Istnieje potencjalne narażenie na korupcję.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Umowa o pracę na czas określony. Wynagrodzenie miesięczne brutto: zasadnicze na okres trwania umowy o pracę na czas określony: ok. 2.014,00 zł brutto.
Dokumenty można składać osobiście w Biurze Podawczym lub nadsyłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego). Wymagane dokumenty takie jak: list motywacyjny, życiorys/CV i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata/kandydatki. Ponadto treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu. Lista kandydatów/kandydatek spełniających wymagania formalne zostanie zamieszczona w BIP W-MOSG.
Osoby spełniające wymagania formalne, zostaną powiadomione pisemnie o dalszych czynnościach kwalifikacyjnych. Oferty odrzucone na wstępie lub oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, po zakończonej procedurze kwalifikacyjnej ulegną komisyjnemu zniszczeniu.
Preferowana forma kontaktu: telefoniczna
Imię i nazwisko pracodawcy lub osoby wskazanej do kontaktów w sprawie oferty pracy: Pani Teresa Żygadło – specjalista Referatu ds. Pracowników Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia, nr telefonu (89) 750 30 83.
Częstotliwość kontaktów z osobą wskazaną przez pracodawcę: od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
stażu w pracy biurowej,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie,
  • umiejętność negocjacji,
  • umiejętność argumentowania,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność,
  • umiejętność nawiązywania i prowadzenia kontaktów interpersonalnych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość obsługi komputera w programie Open Office, Word,
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-11-04
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    05/11/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi