Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie - Koźlu
ul. Kraszewskiego 12
47-200 Kędzierzyn -Koźle

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Terminowe wykonywanie czynności księgowych: sporządzanie deklaracji ubezpieczeniowych, rozliczeń podatkowych sprawozdań, aktualizacja danych płacowych, sporządzanie list płac, rozliczanie zaliczek, delegacji, uzgadnianie stanów magazynowych, dokonywanie płatności.
  • Zamykanie okresów rachunkowych: uzgodnienie obrotów i sald kont księgi głównej oraz obrotów ksiąg pomocniczych, sporządzenia zestawienia i sald.
  • Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno – rachunkowym, a w czasie nieobecności głównego księgowego zatwierdzanie dokumentów do wypłaty.
  • Dekretowanie i księgowanie zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową dokumentów budżetowych, dochodowych, Funduszu Wsparcia PSP, depozytowych oraz Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
  • Sporządzanie raportów kasowych.
  • Prowadzenie Pracowniczej Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej, dekretowanie i księgowanie dokumentów.
  • Prowadzenie księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami wewnętrznymi a szczególności: księgowości syntetycznej i analitycznej, kartotek: kosztów i wydatków, kont rozrachunkowych, chorobowych i wynagrodzeń, prowadzenie rejestru faktur i rachunków.


Warunki pracy

Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku Komendy Powiatowej PSP przy ul. Kraszewskiego 12 w Kędzierzynie - Koźlu. Budynek ten nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak windy, podjazdów, toalet dostosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo.
Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.
Konieczność korzystania z urządzeń biurowych: telefon, kserokopiarka, faks.
Wyjazdy na wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia w zakresie wykonywania obowiązków służbowych.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem ,,NABÓR NA STANOWISKO PRACY W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ’’.
Za datę przyjęcia liczy się data wpływu aplikacji do Komendy Powiatowej PSP w Kędzierzynie – Koźlu. Oferty składane po terminie lub niekompletne, nie będą brane pod uwagę.
Dokumenty aplikacyjne należy składać do 30.01.2017 r. do godz. 15:00.

• Wynagrodzenie zasadnicze 2003,00 zł brutto ( wg mnożnika 1,069) + dodatek z tytułu wysługi lat pracy ( od 5 % do 20 % wynagrodzenia zasadniczego).
• Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
• Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
• Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych mogą być odebrane w komórce kadrowej lub zostaną przekazane do archiwum zakładowego.
• Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie poinformowani o zakwalifikowaniu do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego.

Techniki i metody selekcji wykorzystywane w naborze
• weryfikacja złożonych dokumentów odbędzie się 31.01.2017,
• test z zakresu wiedzy wymaganej na w/w stanowisku odbędzie się 03.02.2017r. o godz. 10:00 (pięciu kandydatów z najwyższą liczba punktów z testu zostanie zakwalifikowanych do kolejnej części naboru). Test złożony będzie z 20 pytań, punktowanych w skali 0-1 za pytanie i trwać będzie 25 minut.
• rozmowa kwalifikacyjna połączona ze sprawdzianem umiejętności praktycznych -przeprowadzona zostanie 07.02.2017 r. ( możliwość uzyskania 20 pkt).

Dodatkowe informacje pod nr. telefonu: 77 482 17 15 w godz. 8:00 - 15:00



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe o kierunku ekonomia

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej i aktów wykonawczych w zakresie realizowanych zadań.
  • Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych a także przepisów wykonawczych do tych ustaw.
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Znajomość obsługi komputera w w zakresie programów pakietu Open Office oraz pakietu Microsoft Office tj. Word i Excel,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Komunikatywność.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Dyspozycyjność, rzetelność.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej.
  • Umiejętność działania pod presją czasu.
  • Posiadanie prawa jazdy kat. B.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-01-30
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/01/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi