Opis stanowiska pracy
Okręgowy Urząd Górniczy w KatowicachDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalistaOkręgowy Urząd Górniczy w Katowicach
ul. Obroki 87
40-833 Katowice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Gromadzenie i przetwarzanie danych dotyczących działalności urzędu, w zakresie sprawowanego nadzoru i kontroli nad zakładami górniczymi, analiza otrzymanych informacji oraz obliczanie odpowiednich wskaźników, w celu sporządzania informacji, sprawozdań i opracowań statystycznych, w tym w systemie SUZUG w celu realizacji zadań Urzędu w tym zakresie
- Prowadzenie ewidencji zakładów górniczych, obejmującej miedzy innymi wielkość zatrudnienia, roczne wydobycie kopaliny oraz zarejestrowane w formie elektronicznej informacje o wypadkach i zdarzeniach, w celu dostarczenia danych niezbędnych do sporządzenia informacji o stanie bezpieczeństwa w zakładach górniczych
- Przetwarzanie danych zawartych w kartach pracy pracowników inspekcyjno-technicznych urzędu w zakresie przeprowadzonych kontroli, nadzorów nad akcjami, badaniami powypadkowymi, zatrzymanymi robotami i stwierdzonymi nieprawidłowościami, w celu dostarczenia bieżącej informacji dla kierownictwa Urzędu
- Gromadzenie i udostępnianie materiałów i danych statystycznych, w celu realizacji, w okresach rocznych, zadań wynikających ze Strategii działania urzędów górniczych
- Redagowanie rocznych Planów pracy, sprawozdań z ich realizacji oraz przetwarzanie danych statystycznych, w celu dostarczenia informacji o stopniu realizacji Planu pracy Urzędu
- Wprowadzanie niezbędnych danych do Biuletynu Informacji Publicznej (BIP), w celu realizacji zadań ustawowych Urzędu
- Przetwarzanie danych statystycznych oraz sporządzanie prezentacji multimedialnych, w celu realizacji zadań Urzędu
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
• duże obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych
• praca przy komputerze w pozycji siedzącej wymagająca wysiłku statycznego
• wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem akt i dokumentacji
• częsty i bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• budynek Urzędu dostosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
• w ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu
• oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem
• wzór oświadczenia jest zamieszczony na stronie internetowej www.wug.gov.pl
• oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego)
• dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane
• zakwalifikowane kandydatki lub zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni pisemnie
• dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32 788 98 51
• informacja o metodach i technikach naboru:
- sprawdzenie wymagań formalnych oraz wymagań dodatkowych - analiza dokumentów
- sprawdzenie wiedzy - test wiedzy
- sprawdzenie umiejętności obsługi komputera - wykonanie zestawu zadań
obejmujących obsługę MS Office
- sprawdzenie kompetencji - rozmowa kwalifikacyjna przeprowadzona w sposób ustrukturyzowany
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe ekonomiczne w zakresie statystki lub wyższe matematyczne
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
powyżej 2 lat, praca z komputerem w zakresie zastosowań matematyki i metod analizy statystycznej
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość przepisów Prawa geologicznego i górniczego i ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej w tym urzędów górniczych i ich zadań wynikających z obowiązujących przepisów
- Znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego, obsługi relacyjnej baz danych i programu do tworzenia prezentacji multimedialnych o obsługa poczty elektronicznej
- Wiedza z zakresu statystyki i analizy danych
- Komunikatywność, umiejętność prezentowania i argumentowania określonego stanowiska, samodzielność, myślenie analityczne
- Umiejętność obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2016-10-07
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu