Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wielkopolskim

Lubuski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

ul. Wyszyńskiego 64
66-400 Gorzów Wlkp.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zarządzanie dokumentacją zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjno-archiwalnej, ewidencjonowanie i kompletowanie pism przychodzących i wychodzących a także archiwizowanie i przekazywanie dokumentów do archiwum
  • Prowadzenie elektronicznego kalendarza Lubuskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP oraz Jego zastępców, organizacja i obsługa spotkań Komendantów z gośćmi z zewnętrznych instytucji oraz spotkań wewnętrznych z pracownikami komórek organizacyjnych komendy
  • Kierowanie interesantów do właściwych merytorycznie komórek organizacyjnych i pracowników komendy oraz udzielanie im wyczerpujących informacji co do czasu i trybu załatwienia spraw
  • Przygotowywanie i obsługa narad, odpraw i konferencji służbowych
  • Redagowanie i przygotowywanie projektów pism, notatek służbowych


Warunki pracy

praca administracyjno-biurowa w godzinach 7.30-15.30
narzędzia pracy – komputer stacjonarny i sprzęt biurowy
praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
praca pod presją czasu, której towarzyszy stres wynikający z częstych kontaktów z pracownikami oraz klientami, w celu udzielania wyjaśnień, instruktażu czy wymiany informacji
budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych z narządem ruchu (brak wind, podjazdów, wąskie korytarze, niedostosowane toalety)


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Dokumenty należy składać w sekretariacie, w zamkniętej kopercie z dopiskiem
„Rekrutacja-sekretariat”, imię i nazwisko

W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego), niekompletne i niespełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru – rozmowy kwalifikacyjnej, będą poinformowani telefonicznie o terminie jej przeprowadzenia.
Wszelkie zapytania dotyczące naboru można kierować do sekcji ds. kadr KW PSP:
- st. kpt. mgr Magdalena Zyk – kierownik sekcji ds. kadr, tel. 95 733 83 11
- asp. mgr Dominika Mazurkiewicz – starszy inspektor, tel. 95 733 83 13


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej lub na stanowisku związanym z obsługą sekretariatu

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość procedur administracyjnych oraz struktur i zasad funkcjonowania organów administracji publicznej
  • bardzo dobra obsługa komputera (środowisko Windows, Internet) oraz urządzeń biurowych
  • umiejętność redagowania pism
  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym
  • nieposzlakowana opinia
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • podstawowa znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej, o służbie cywilnej
  • prawo jazdy kat. B
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • umiejętność dobrej organizacji pracy


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-05-31
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    24/05/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi