Opis stanowiska pracy


Urząd Morski w Gdyni

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Urząd Morski w Gdyni
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowywanie i składanie wniosków o dofinansowanie wraz z wymaganymi załącznikami
  • przygotowywanie i składanie wniosków o płatność pośrednią/końcową w ramach realizacji projektów objętych wsparciem Unii Europejskiej
  • przygotowywanie wniosków we współpracy z właściwymi komórkami merytorycznymi Urzędu o zapewnienie finansowania realizacji przedsięwzięcia z budżetu państwa oraz wniosków o uruchomienie środków z rezerwy celowej budżetu państwa i budżetu środków europejskich
  • przygotowywanie materiałów promocyjnych i informacyjnych (w tym przeprowadzanie procedur zamówień publicznych do 30 000 euro oraz współpraca z komórką ds. zamówień publicznych w zakresie przeprowadzania postępowań o zamówienie publiczne o wartości powyżej 30 000 euro) oraz przygotowanie i umieszczanie na stronie internetowej Urzędu informacji na temat stanu realizacji projektów
  • udział w realizacji projektów w części finansowej od pozyskania dofinansowania na realizację projektów, rozliczeń z Wykonawcami, aktualizację harmonogramów finansowych, ze szczególnym uwzględnieniem kontroli kwalifikowalności wydatków
  • prowadzenie sprawozdawczości realizowanych projektów dla instytucji zewnętrznych
  • udział w pracach komisji przetargowej (w tym badanie i ocena złożonych ofert), udział w spotkaniach z Wykonawcami i komórkami merytorycznymi Urzędu oraz z przedstawicielami nadrzędnych instytucji w zakresie realizowanych projektów
  • gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z realizowanymi projektami w trakcie i po zakończeniu projektów


Warunki pracy

Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:
- krajowe wyjazdy służbowe
- zagraniczne wyjazdy służbowe
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz

Czynniki szkodliwe dla zdrowia:
- praca przy monitorze ekranowym (komputer) pow. 4 godzin dziennie

Narzędzia i materiały pracy:
- komputer

Infrastruktura - bariery architektoniczne:
- brak windy
- brak podjazdu
- schodołaz
- toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
- drzwi odpowiedniej szerokości
- miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),

Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefoniczne lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru,

aplikacje odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto 2582,15 - 3011,26 zł
do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu
dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. : 58 355 35 80 lub 58 355 31 72 /77


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe magisterskie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze funduszy europejskich

pozostałe wymagania niezbędne:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2 wg ESOKJ)
  • znajomość przepisów dotyczących funduszy europejskich w zakresie wykonywanych zadań
  • obsługa systemu informacji prawnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe w obszarze: zarządzanie projektami, procedury FIDIC w przedsięwzięciach budowlanych z uwzględnieniem prawa zamówień publicznych, pozyskiwania, realizacji i rozliczania projektów europejskich
  • znajomość przepisów prawa zamówień publicznych w zakresie wykonywanych zadań
  • znajomość przepisów prawa budowlanego w zakresie wykonywanych zadań
  • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych w zakresie wykonywanych zadań
  • znajomość przepisów kpa w zakresie wykonywanych zadań


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • świadectwo/ dyplom ukończenia studiów podyplomowych w obszarze: zarządzanie projektami,
  • świadectwo/ dyplom ukończenia studiów podyplomowych w obszarze: procedury FIDIC w przedsięwzięciach budowlanych z uwzględnieniem prawa zamówień publicznych
  • świadectwo/ dyplom ukończenia studiów podyplomowych w obszarze: pozyskiwania, realizacji i rozliczania projektów europejskich

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-03-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    24/03/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi