Opis stanowiska pracy


Graniczny Inspektorat Weterynarii w Gdańsku

Graniczny Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Graniczny Inspektorat Weterynarii w Gdańsku
ul.Kontenerowa 9, 80-601 Gdańsk

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zakładanie i prowadzenie, oddzielnie dla każdego pracownika, akt osobowych i pozostałej dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy (w tym przygotowywanie i sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy) oraz przechowywanie tej dokumentacji w warunkach niegrożących uszkodzeniem lub zniszczeniem w celu zapewnienia realizacji obsługi kadrowej w Inspektoracie oraz prawidłowego dokumentowania przebiegu zatrudnienia pracowników
  • Sporządzanie listy płac pracowników z tytułu wynagrodzeń za pracę i z tytułu pozostałych dodatkowych świadczeń, ustalanie wysokości należnego podatku do Urzędu Skarbowego oraz wysokości składek odprowadzanych do ZUS, ustalanie uprawnienia pracowników do nagród jubileuszowych i pozostałych należnych świadczeń w celu zapewnienia właściwej obsługi płacowej oraz w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników
  • Prowadzenie ewidencji: czasu pracy i absencji pracowników oraz ewidencji urlopów pracowników, uzgadnianie i przygotowywanie harmonogramów (grafików) pracy i planów urlopów a także prowadzenie obsługi w zakresie podróży służbowych pracowników w celu zapewnienia prawidłowej organizacji pracy w Inspektoracie
  • Prowadzenie spraw związanych z: organizowaniem naborów do pracy (rekrutacją), zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników, służbą przygotowawczą, pracowniczymi ocenami okresowymi, szkoleniami i innymi formami podnoszenia kwalifikacji przez pracowników a także pozostałych spraw wynikających ze stosunku pracy osób zatrudnionych w celu wspomagania realizacji polityki zarządzania zasobami ludzkimi, przyjętej w Inspektoracie
  • Prowadzenie spraw związanych z BHP (w tym spraw obejmujących: wstępne, okresowe i kontrolne badania lekarskie pracowników, szkolenia BHP, przydział odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej pracownikom) w celu zapewniania pracownikom bezpiecznych i higienicznych warunków pracy
  • Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych a także analiz i sprawozdań z zakresu spraw: kadrowych, płacowych, socjalno-bytowych pracowników w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji dla potrzeb wewnętrznych Inspektoratu oraz potrzeb instytucji zewnętrznych
  • Wspomaganie prowadzenia spraw związanych z działalnością Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Inspektoracie w celu sprawnej obsługi pracowników w zakresie zaspokajania potrzeb socjalno-bytowych
  • Przygotowywanie dokumentacji w sprawach emerytalno – rentowych oraz pozostałej dokumentacji (np. związanej z absencją z powodu choroby lub opieki) w celu przekazania jej do ZUS


Warunki pracy

Praca biurowa w siedzibie urzędu przy monitorze ekranowym, wymagająca obsługi komputera i urządzeń biurowych.
Budynek urzędu wyposażony jest w podjazd dla wózków inwalidzkich oraz posiada toaletę dostosowaną dla osób niepełnosprawnych, nie posiada drzwi automatycznych.
Nie występują uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty w zamkniętych kopertach z podaniem: imienia i nazwiska, adresu kandydatki/kandydata oraz dopisku „Oferta pracy w służbie cywilnej” należy składać w wyznaczonym terminie osobiście w siedzibie urzędu, za pośrednictwem firm kurierskich lub urzędów pocztowych.
W ofercie należy podać swoje dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu i/lub adres e-mail.
Każde oświadczenie wymagane w ogłoszeniu powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Treść oświadczeń załączonych do dokumentów aplikacyjnych należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Oferty niekompletne oraz doręczone w sposób inny niż określony w ogłoszeniu (np. pocztą e-mail) a także oferty doręczone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty odrzucone oraz oferty osób niezatrudnionych po przeprowadzeniu naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
Informacja o metodach naboru: nabór będzie obejmował 3 etapy: I etap - formalna weryfikacja ofert kandydatek/kandydatów, II etap - test wiedzy, III etap- rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów będą informowani o szczegółach telefonicznie lub za pomocą poczty e-mail.
Z zasadami organizacji i przeprowadzania naboru kandydatów na wolne stanowiska pracy w korpusie służby cywilnej w Granicznym Inspektoracie Weterynarii w Gdańsku kandydatki/kandydaci mogą zapoznać się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej urzędu pod adresem: http://www.griwgda.pl/bip/index.php?id=283&id2=229.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami tel.: (58) 7377863 lub (58) 7376902.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne spełniające wymagania w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
powyżej 0,5 roku doświadczenia w pracy na stanowisku związanym ze sprawami kadrowo-płacowymi

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Praktyczna znajomość zagadnień kadrowo-płacowych i praktyczna umiejętność wykonywania samodzielnych czynności w tym zakresie
  • Znajomość przepisów prawa pracy, systemu ubezpieczeń społecznych, przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych do ww. ustawy
  • Znajomość przepisów o ochronie danych osobowych oraz informacji niejawnych
  • Znajomość przepisów szczególnych dotyczących wynagrodzeń pracowników jednostek sfery budżetowej (np. przepisów o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym)
  • Umiejętność sprawnej obsługi komputera, w tym praktycznego wykorzystania aplikacji pakietu MS Office
  • Umiejętność obsługi programów typu kadry-płace
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość obsługi programu PŁATNIK
  • Wiedza nt. struktury, funkcjonowania i zakresu zadań realizowanych przez organy Inspekcji Weterynaryjnej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających ukończone kursy, szkolenia, warsztaty w zakresie spraw kadrowo-płacowych

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-09-26
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    12/09/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi