Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ełku

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ełku
ul. Piłsudskiego 1
19-300 Ełk

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizowanie wybranych zadań z zakresu polityki kadrowo-płacowej komendy,
  • opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, wytycznych,
  • organizowanie odpraw służbowych, narad z udziałem komendanta powiatowego,
  • prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich oraz delegacji pracowników komendy,
  • prowadzenie spraw związanych z należnościami urlopowymi strażaków.


Warunki pracy

• praca administracyjno-biurowa w dni robocze od godz. 7:30 do godz. 15:30, praca w siedzibie jednostki
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
• miejsce pracy na pierwszej kondygnacji budynku
• toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proces naboru składa się z III etapów:
• etap I - weryfikacja dokumentów – do drugiego etapu zostaną zaproszeni kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
• etap II - sprawdzian wiedzy – test z zakresu wiedzy merytorycznej,
• etap III - rozmowa kwalifikacyjna.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje dotyczące kolejnego etapu naboru dostępne będą na stronie internetowej www.straz.elk.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy Powiatowej PSP w Ełku.
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z opisem „Oferta pracy w służbie cywilnej – imię i nazwisko” w sekretariacie Komendy w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30 lub listownie do dnia 26 lutego 2018 r.
O złożeniu dokumentów w terminie decyduje: data dostarczenia dokumentów do sekretariatu Komendy.
Oferty złożone po terminie lub które nie zawierają kompletu dokumentów lub nie spełniają wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu, wyklucza się z dalszej procedury naboru.
Dokumenty osób, które nie zostały zatrudnione zostaną komisyjnie zniszczone po okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru.
Przewidywany termin zatrudnienia: marzec 2018
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 87 621 71 00

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie ekonomiczne lub administracyjne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
na stanowiskach kadrowo-płacowych lub finansowych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • posiadanie umiejętności obsługi urządzeń biurowych i obsługi komputera (obsługa edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej, Służbie Cywilnej i Kodeksu Pracy
  • Prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność działania pod presją czasu i w sytuacjach stresowych
  • Asertywność, komunikatywność, wysoka kultura osobista
  • Dobra organizacja pracy własnej i w zespole, samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie prawa jazdy kat. B

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-02-26
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/02/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi