Opis stanowiska pracy
Komenda Wojewódzka Policji w BiałymstokuKomendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalistaBiałystok
ul. Sienkiewicza 65
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Prowadzenie postępowań administracyjnych w I instancji w sprawach osobowych funkcjonariuszy Policji.
- Przygotowywanie dokumentacji związanej ze sprawami osobowymi funkcjonariuszy Policji.
- Współpraca z kierownictwem Oddziału Prewencji Policji w Białymstoku, Samodzielnego Pododdziału Antyterrorystycznego Policji w Białymstoku oraz innych jednostek.
- Opiniowanie wniosków personalnych i raportów oraz ocena ich zgodności z przepisami.
- Przygotowywanie projektów rozkazów personalnych, decyzji, postanowień dotyczących spraw osobowych.
- Prowadzenie i aktualizacja książki etatowej oraz zakładanie i prowadzenie akt osobowych funkcjonariuszy Policji.
- Przygotowywanie zaświadczeń o pełnieniu służby przez funkcjonariuszy Policji.
- Sporządzanie bieżących informacji dotyczących stanu kadr w OPP w Białymstoku i SPAP w Białymstoku.
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Kontakt osobisty i telefoniczny z funkcjonariuszami i pracownikami innych komórek organizacyjnych urzędu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- Stanowisko usytuowane jest na I piętrze budynku jednostki w pomieszczeniu biurowym.
- W budynku brak jest windy.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru oraz skorzystania z zamieszczonych wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie BIP KWP
w Białymstoku (www.bip.bialystok.kwp.policja.gov.pl/wolne stanowiska pracy w SC).
Kandydaci zakwalifikowani o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni e-mailem (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego).
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne. Decyduje data stempla pocztowego.
Proponowane wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi nie mniej niż 1873,84 zł brutto oraz płatna wysługa lat.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 85 670 36 04.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość przepisów postępowania administracyjnego.
- Znajomość pragmatyki dotyczącej służby w Policji.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Komunikatywność.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność obsługi komputera (Microsoft Office).
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2016-12-16
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu