poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Specjalista w Wydziale Sprzedaży
Zakres czynności:
- przygotowanie i prowadzenie ekonomicznie uzasadnionej sprzedaży nieruchomości
- analizowanie lokalnych rynków nieruchomości oraz współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi
w celu wyboru optymalnej dla danej nieruchomości strategii sprzedaży - organizacja procesów sprzedaży poprzez ich dostosowanie do aktualnej sytuacji rynkowej
- przygotowanie, organizacja i prowadzenie postępowań na sprzedaż nieruchomości zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa, procedurami wewnętrznymi i wytycznymi w trybach przetargów
i rokowań, w trybach nie wymagającym przetargów lub rokowań oraz w trybach bezprzetargowych na rzecz JST - realizacja ustalonych wielkości planowych w zakresie sprzedaży nieruchomości
- opracowywanie wymaganych przepisami i procedurami wniosków do Dyrektora Oddziału, Zastępcy Dyrektora Oddziału, Zarządu PKP S.A., Rady Nadzorczej PKP S.A., ministra właściwego ds. transportu i ministra właściwego do spraw Skarbu Państwa w sprawie zbycia, nabycia lub zamiany nieruchomości
- współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi Oddziału oraz Centrali PKP S.A. (opiniowanie, wnioskowanie) w zakresie przygotowanie nieruchomości do obrotu, w tym m.in.: regulowania stanów prawnych, podziałów nieruchomości, opracowywania WZ i mpzp dla nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży
- współpraca ze spółkami Grupy PKP S.A., celem ustalenia zbędności nieruchomości
- dla potrzeb PKP, określenia ewentualnych służebności zabezpieczających interesy PKP
- prowadzenie spraw sprzedaży środków trwałych należących do PKP S.A., a umiejscowionych na obcych gruntach
- prowadzenie zadań posprzedażowych zgodnie z przepisami i wytycznymi, w tym m. in. publikowanie rozstrzygnięć na stronach internetowych, powiadamianie właściwych komórek Oddziału, Centrali PKP S.A. i spółek Grupy PKP o sprzedaży nieruchomości
- przygotowanie założeń do planów rocznych i wieloletnich w zakresie sprzedaży nieruchomości komercyjnych
- prowadzenie wymaganej sprawozdawczości sprzedaży
- prowadzenie wymaganej dokumentacji spraw wg obowiązujących procedur i wytycznych, właściwe jej przechowywanie i archiwizowanie
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- obsługa komputera i innych urządzeń biurowych
- bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
- doświadczenie w organizacji i prowadzeniu spotkań z klientami
- kreatywność, komunikatywność, zorientowanie na cele, samodyscyplina
- doświadczenie przy komercyjnej sprzedaży nieruchomości
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność weryfikacji operatów szacunkowych
Oferujemy:
- umowę o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- pracę w firmie z bogatymi tradycjami
- udział w licznych projektach związanych z rozwojem spółek Grupy PKP
- atrakcyjne warunki pracy
Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji
za pomocą przycisku
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że potwierdzeniem przyjęcia Państwa aplikacji jest otrzymanie maila zwrotnego.
Nadesłanych ofert nie zwracamy.