poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Specjalista w Wydziale Analiz i Procedur w Biurze Zakupów
Zakres głównych czynności:
- uzgadnianie wniosków zakupowych, projektów uchwał oraz umów, w szczególności w zakresie zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w Spółce
- udział w tworzeniu planu zakupów oraz sprawozdań
- udział w tworzeniu wzorów dokumentów z obszaru zakupów oraz w opracowywaniu projektów wewnętrznych procedur obowiązujących w Spółce
- sporządzanie pism i opinii w zakresie procedur dotyczących udzielania zamówień
- bieżąca współpraca z komórkami organizacyjnymi PKP S.A.
- obsługa elektronicznych narzędzi zakupowych
Wymagania:
- wykształcenie wyższe i ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do tej ustawy
- min. 2 lata doświadczenia w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych
- umiejętność analitycznego myślenia i szybkiego podejmowania decyzji
- wysoki poziom samodzielności w działaniu
- rozwinięte zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
- umiejętności organizacyjne
- biegła obsługa komputera i oprogramowania MS Office (Word, MS Excel)
Dodatkowe kwalifikacje pożądane na tym stanowisku:
- doświadczenie w prowadzeniu postępowań publicznych i niepublicznych
- znajomość zakupowych narzędzi informatycznych
- odporność na stres
Oferujemy:
- umowę o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- pracę w stabilnej firmie z bogatymi tradycjami oraz w młodym, ambitnym i zgranym zespole
- atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy
Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji
za pomocą przycisku
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że potwierdzeniem przyjęcia Państwa aplikacji jest otrzymanie maila zwrotnego.
Nadesłanych ofert nie zwracamy.