W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista w dziale weryfikacji danych i raportowania - j.niemiecki
Miejsce pracy: OpoleDla naszego Klienta w związku z rozwojem struktur poszukujemy osób posługujących się językiem niemieckim, zainteresowanych pracą na stanowisku Specjalisty ds. weryfikacji danych i raportowania.
Miejsce pracy: centrum Opola
Główne obowiązki:
- wprowadzanie i weryfikacja danych finansowych pod kątem ich poprawności
- administracja dokumentacją sporządzoną w języku niemieckim
- przygotowywanie raportów i zestawień
- kontakt z klientami niemieckojęzycznymi
- współpraca z innymi członkami zespołu
Wymagania:
- dobra znajomość j. niemieckiego (min. poziom B1)
- min. podstawowa znajomość j. angielskiego
- mile widziane doświadczenie w pracy z dokumentacją
- umiejętność obsługi programów pakietu Office
- skrupulatność
- umiejętność pracy w zespole
Korzyści:
- pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka zdrowotna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie)
- praca w międzynarodowej firmie cieszącej się dużą renomą na rynku pracy
- pakiet szkoleń wdrażających oraz szkoleń językowych