#

Specjalista w Dziale Obsługi Klienta

Efero Sp. z o.o. Sp. k.

Wrocław, dolnośląskie

Efero Sp. z o.o. Sp. k.

Specjalista w Dziale Obsługi Klienta

Od: Efero Sp. z o.o. Sp. k.
Miejsce pracy: Wrocław

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony

Ilość wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: 1 rok

Wykształcenie: Średnie ogólnokształcące

Branża: Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Obsługa klienta, Praca Doradztwo / Konsulting

Szukamy Specjalisty ds. Obsługi Klienta ( nie mylić z Call Centre), który dołączy do zespołu Przesylarka.pl we Wrocławiu.

Co robimy? Prowadzimy serwis porównujący usługi kurierskie. Od 6 lat ułatwiamy Polakom mieszkającym w krajach Unii Europejskiej wysyłanie paczek do rodziny i znajomych. Pomagamy też firmom w eksporcie i imporcie towarów w UE.


Czym będziesz się zajmować jako Specjalista ds. Obsługi Klienta:

- Komunikacją z Klientami – telefon, mail i czat.
- Obsługą systemu zamówień.
- Procesami reklamacji – czasem nawet najlepszym zdarzają się małe potknięcia.
- Współpracą z firmami kurierskimi (także w języku angielskim).
- Dbałością o satysfakcję Klientów i wizerunek firmy.

Jak się z nami pracuje?

Jesteśmy młodymi ludźmi, którzy stale się rozwijają, mają spore doświadczenie i wiedzę, którą chętnie się dzielimy. Nie narzekamy na zarobki :)

Kogo szukamy?

Chcemy współpracować z ludźmi z pasją, z ludźmi, dla których obsługa Klienta i komunikacja są jak powietrze. Dobrze, jeśli będziesz miał jakieś doświadczenie, ale dla nas liczy się też zaangażowanie i umiejętności niż przepracowane lata. Szukamy kandydatów, którzy myślą logicznie i potrafią rozmawiać z ludźmi i rozwiązywać ich ewentualne problemy. Musisz znać język angielski, aby swobodnie porozumiewać się w tym języku.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi