Pasja, zaangażowanie i radość tworzenia! Te cechy najlepiej opisują zespół ludzi, którzy pełni zapału i pozytywnej energii są częścią firmy PHU JUBILER działającej na rynku polskim od ponad 50 lat. PHU Jubiler jest właścicielem sieci ponad 120 butików SWISS zlokalizowanych w najlepszych centrach handlowych w Polsce i znanych na naszym rynku już od 20 lat.
Codziennie dbamy o to, by nasza oferta była dopasowana do nieustannie zmieniających się potrzeb naszych klientów, poprzez rozwijanie i nawiązywanie współpracy ze światowymi markami z branży zegarkowej i modowej.
Codziennie dbamy o to, by nasza oferta była dopasowana do nieustannie zmieniających się potrzeb naszych klientów, poprzez rozwijanie i nawiązywanie współpracy ze światowymi markami z branży zegarkowej i modowej.
Osoba pracująca na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- obsługę zamówień klientów tj. wprowadzanie do systemu, fakturowanie, zlecanie do pakowania.
- Obsługę/ koordynowanie zamówień do dostawców oraz obsługę dokumentów dostaw wewnątrzwspólnotowych i innych tj. generowanie dokumentów przyjęć zgodnie z procedurami.
- Obsługę dokumentów magazynowych i innych np. rozliczenia programów promocyjnych.
- Obsługę danych kontrahentów i towarów np. uzupełnianie/zmiany w kartotekach towarowych i innych,
- Wykonywanie innych prac biurowych np. raportów, archiwizację itp.
Specjalista w Dziale Obsługi Klienta oraz w Dziale Reklamacji
- Wysoka komunikatywność rozumiana jako umiejętność korespondowania z klientami, skutecznego wyjaśniania spraw ze współpracownikami/porozumiewania się.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy.
- Bardzo dobra znajomość obsługi programów typu Office (Excel, poczta elektroniczna)
- Bardzo dobra organizacja pracy, koncentracja na zadaniach.
Co dostaniesz w zamian:
Dowiedz się więcej na swiss.com.pl lub odwiedź jeden z naszych butików zlokalizowanych na terenie całej Polski.