Zakres obowiązków:
- dokonywanie wstępnej kontroli dokumentów księgowych – zgodnie z postanowieniami odrębnych zarządzeń i zaleceniami Głównego Księgowego,
- przygotowywanie dokumentów księgowych do zatwierdzenia przez osoby upoważnione,
- terminowe przygotowywanie przelewów,
- prowadzenie rejestrów umów, w tym zleceń i umów o dzieło,
- przygotowywanie umów zleceń i umów o dzieło,
- prowadzenie rejestru delegacji służbowych,
- rozliczanie dotacji,
- rozliczanie zaliczek pobranych przez pracowników,
- prowadzenie kasy Ośrodka (odpowiedzialność materialna za rozliczenie kasowe),
- księgowanie dokumentów.
Niezbędne wymagania wobec kandydata:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w księgowości, płacach lub kadrach,
- znajomość pakietu MS Office,
- znajomość programów finansowo-księgowych, kadrowo-płacowych,
- dokładność i dbałość o szczegóły.
Mile widziane:
- doświadczenie w pozyskiwaniu i rozliczaniu dotacji.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys zawodowy (CV) zawierający co najmniej następujące dane: imię i nazwisko, data urodzenia, obywatelstwo, adres do korespondencji, wykształcenie (ze wskazaniem uzyskanych stopni i tytułów naukowych oraz uczelni, które je przyznały), informacje o doświadczeniu zawodowym, uprawnieniach i dodatkowych umiejętnościach,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie na potrzeby niezbędne do realizacji procesu rekrutacji – zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r., poz. 922),
- oświadczenie o zgodności ze stanem faktycznym informacji zawartych w życiorysie
zawodowym,
- można załączyć: referencje, dokumenty i dyplomy poświadczające zdobyte wykształcenie i doświadczenie.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem portalu do 23.04.2017 r.
Ośrodek „Pamięć i Przyszłość” został powołany do życia jako państ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.