Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Voice Contact Center, jest liderem wśród firm świadczących usługi zarządzania relacjami z klientem z wykorzystaniem wirtualnych kanałów komunikacji. W związku z rozwojem współpracy z jednym z klientów z branży medialnej poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/tka ds. telefonicznej obsługi klienta – 12 zł brutto/h
miejsce pracy: Łódź
Zakres obowiązków:
telefoniczny kontakt ze stałymi klientami w celu przedłużania umów
udzielanie klientom informacji o promowanych produktach i usługach
kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Nasze oczekiwania:
dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów
komunikatywność, kreatywność oraz entuzjazm
znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) lub chęć nauki
wykształcenie min. średnie
mile widziane doświadczenie w pracy w call center / telemarketingu lub obsłudze klienta, ale niekonieczne
Nasza oferta:
zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia
stałe wynagrodzenie podstawowe (stawka godzinowa: 12 zł brutto) plus atrakcyjny system motywacyjny
szeroki, profesjonalny pakiet szkoleń produktowych i obsługi klienta
realna możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji oraz awansu
praca w zespole dynamicznych, otwartych i życzliwych ludzi
bardzo wysoki komfort pracy w nowoczesnym centrum operacyjnym
Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Praca dla studenta
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?