SZCZEGÓŁY: http://www.freshmail.allerhand.pl/IA_Rekrutacja.pdf
http://www.allerhand.pl
Zakres obowiązków:
Zarządzanie stronami m.in. www.allerhand.pl; kongresy.allerhand.pl; blogami IA,
oraz mediami społecznościowymi IA (m.in. Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube),
w tym:
obsługa techniczna oraz redagowanie i zamieszczanie treści na stronie IA, fan
page’ach, itd.;
praca nad strategią rozwoju portalu IA (content, nowe elementy, SEO, itd.) oraz
powiązanych z nim stron; monitorowanie komentarzy, statystyk oglądalności;
promocja portalu i fan page’ów;
przygotowywanie treści newsletterów i innych e-mailingów.
Kontakty z mediami
aktualizacja bazy danych dziennikarzy;
obsługa medialna konferencji z serii Allerhand Summits (Kongresy Allerhanda)
oraz innych wydarzeń organizowanych przez IA;
współpraca przy pozyskiwaniu patronatów merytorycznych i medialnych dla
wydarzeń organizowanych przez IA;
współpraca przy promocji wspólnych wydarzeń IA i partnerów;
współpraca przy promocji innych aktywności IA – publikacji, badań, itd.;
monitoring mediów;
przygotowywanie, autoryzacja wywiadów, artykułów, komentarzy prasowych;
pisanie i redagowanie tekstów, w tym informacji prasowych.
Promocja
przygotowanie samodzielnie lub we współpracy z innymi współpracownikami IA
lub z zewnętrzną agencją materiałów promocyjnych IA (w tym ulotki, materiały
reklamowe, prezentacje, i inne);
promocja wydarzeń organizowanych przez IA, w szczególności konferencji z
cyklu Allerhand Summits, oraz współpraca przy ich organizacji;
aktualizacja baz danych IA;
wstępna analiza wniosków o patronat IA oraz obsługa udzielonych patronatów;
realizacja działań zgodnych ze strategią komunikacyjną IA;
współpraca przy tworzeniu materiałów audiowizualnych;
wsparcie zespołu w innych projektach w kontekście działań promocyjnych,
marketingowych i wizerunkowych.
Wyjazdy służbowe (Warszawa)
Inne zadania zlecone przez przełożonych.
Wymagania:
min. 2-letnie doświadczenie związane z PR, promocją, mediami społecznościowymi
oraz zarządzaniem treścią portali internetowych (bardzo dobra znajomość systemów
CMS);
min. 1 roczne doświadczenie we współpracy z mediami, dobra znajomość rynku
mediów w Polsce;
umiejętność pisania i redagowania tekstów, w tym tworzenia informacji prasowych;
bardzo dobra znajomość sieci, technik i narzędzi komunikacyjnych, w tym mediów
społecznościowych;
doskonała organizacja pracy, proaktywność i samodzielność;
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną;
zaawansowana znajomość pakietu Microsoft Office a także podstawowych
programów graficznych (Publisher, Gimp, etc.), oraz znajomość stosowanej przez
grafików nomenklatury;
Gotowość do wyjazdów służbowych (głównie Warszawa), ok. 2 razy w miesiącu na
2-3 dni;
Samodzielność w rozwiązywaniu problemów;
Komunikatywność i zdolności interpersonalne;
Wysoka kultura osobista i etyka zawodowa.
Mile widziane:
znajomość programu Photoshop lub Corel;
biegła znajomość języka angielskiego, doświadczenie w tłumaczeniach z/na jęz.
angielski;
bycie „hard userem” mediów społecznościowych;
zainteresowanie prawem;
znajomość innego języka obcego.
Instytut Allerhanda działa jako niezależna jednostka naukowa, prowadząca... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.