#

Specjalista/tka ds. PR i Komunikacji

Instytut Allerhanda

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

SZCZEGÓŁY: http://www.freshmail.allerhand.pl/IA_Rekrutacja.pdf

http://www.allerhand.pl

 

Zakres obowiązków:

 

 Zarządzanie stronami m.in. www.allerhand.pl; kongresy.allerhand.pl; blogami IA,

 

oraz mediami społecznościowymi IA (m.in. Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube),

 

w tym:

 

obsługa techniczna oraz redagowanie i zamieszczanie treści na stronie IA, fan

 

page’ach, itd.;

 

praca nad strategią rozwoju portalu IA (content, nowe elementy, SEO, itd.) oraz

 

powiązanych z nim stron;­ monitorowanie komentarzy, statystyk oglądalności;

 

promocja portalu i fan page’ów;

 

przygotowywanie treści newsletterów i innych e-mailingów.

 

 Kontakty z mediami

 

aktualizacja bazy danych dziennikarzy;

 

obsługa medialna konferencji z serii Allerhand Summits (Kongresy Allerhanda)

 

oraz innych wydarzeń organizowanych przez IA;

 

współpraca przy pozyskiwaniu patronatów merytorycznych i medialnych dla

 

wydarzeń organizowanych przez IA;

 

współpraca przy promocji wspólnych wydarzeń IA i partnerów;

 

współpraca przy promocji innych aktywności IA – publikacji, badań, itd.;

 

monitoring mediów;

 

przygotowywanie, autoryzacja wywiadów, artykułów, komentarzy prasowych;

 

pisanie i redagowanie tekstów, w tym informacji prasowych.

 

 Promocja

 

przygotowanie samodzielnie lub we współpracy z innymi współpracownikami IA

 

lub z zewnętrzną agencją materiałów promocyjnych IA (w tym ulotki, materiały

 

reklamowe, prezentacje, i inne);

 

promocja wydarzeń organizowanych przez IA, w szczególności konferencji z

 

cyklu Allerhand Summits, oraz współpraca przy ich organizacji;

 

aktualizacja baz danych IA;

 

wstępna analiza wniosków o patronat IA oraz obsługa udzielonych patronatów;

 

realizacja działań zgodnych ze strategią komunikacyjną IA;

 

współpraca przy tworzeniu materiałów audiowizualnych;

 

wsparcie zespołu w innych projektach w kontekście działań promocyjnych,

 

marketingowych i wizerunkowych.

 

 Wyjazdy służbowe (Warszawa)

 

 Inne zadania zlecone przez przełożonych.

Wymagania

Wymagania:

 min. 2-letnie doświadczenie związane z PR, promocją, mediami społecznościowymi 

oraz zarządzaniem treścią portali internetowych (bardzo dobra znajomość systemów 

CMS);

 min. 1 roczne doświadczenie we współpracy z mediami, dobra znajomość rynku 

mediów w Polsce;

 umiejętność pisania i redagowania tekstów, w tym tworzenia informacji prasowych;

 bardzo dobra znajomość sieci, technik i narzędzi komunikacyjnych, w tym mediów 

społecznościowych;

 doskonała organizacja pracy, proaktywność i samodzielność;

 bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;

 umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną;

 zaawansowana znajomość pakietu Microsoft Office a także podstawowych 

programów graficznych (Publisher, Gimp, etc.), oraz znajomość stosowanej przez 

grafików nomenklatury;

 Gotowość do wyjazdów służbowych (głównie Warszawa), ok. 2 razy w miesiącu na 

2-3 dni;

 Samodzielność w rozwiązywaniu problemów;

 Komunikatywność i zdolności interpersonalne;

 Wysoka kultura osobista i etyka zawodowa.

Mile widziane:

 znajomość programu Photoshop lub Corel;

 biegła znajomość języka angielskiego, doświadczenie w tłumaczeniach z/na jęz. 

angielski;

 bycie „hard userem” mediów społecznościowych;

 zainteresowanie prawem;

 znajomość innego języka obcego.

Prezentacja firmy

Instytut Allerhanda działa jako niezależna jednostka naukowa, prowadząca... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
19/04/2013
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi