Zadania:
• Przyjmowanie i obsługa zleceń naprawczych oraz zamówień na części zamienne
• Przygotowywanie ofert uwzględniających specyfikację techniczną klienta
• Współpraca i korespondencja z klientami zagranicznymi
• Bieżące wsparcie organizacyjno-administracyjne
• Pomoc w organizacji promocji sprzedaży (w tym przygotowanie materiałów marketingowych)
Wymagania:
• Wykształcenie minimum średnie, najlepiej techniczne
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (niemiecki lub rosyjski to dodatkowy atut)
• Prawo jazdy kat. b
• Podstawowa wiedza techniczna
• Chęć do nauki, także zagadnień techniczno serwisowych
• Dobra znajomość pakietu Office
• Aktywność i chęć działania
• Doświadczenie w sprzedaży lub branży części motoryzacyjnych i przemysłowych będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
• Ciekawą pracę w rozwijającej się firmie
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Atrakcyjne warunki zatrudnienia
• Przyjazne warunki pracy (nie strefa)
Jesteśmy firmą rodzinną działającą od przeszło 20 lat w branży mo... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.