#

Specjalista Service Desk

Arvato Polska Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Arvato Polska Sp. z o.o.

Do naszego nowego biura w Katowicach poszukujemy osób z doświadczeniem w obszarze Service Desk.

Specjalista Service Desk

Miejsce pracy: Katowice

Zadania

  • Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym
  • Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych
  • Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej
  • Instalacja oraz konfiguracja aplikacji klienckich
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem oraz oprogramowaniem
  • Proponowanie usprawnień w firmie
  • Utrzymywanie skutecznej komunikacji z klientem

Co zyskujesz?

  • Umowę o pracę oraz pakiet benefitów
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego w obszarze SD
  • Innowacyjne i przyjazne środowisko pracy
  • Pracę w nowo powstałym oddziale międzynarodowej organizacji

Wymagania

  • Dobra znajomość sprzętu PC/Laptopy/Serwery oraz sieci LAN/WAN
  • Dobra znajomość systemów operacyjnych MS Windows 7/8.1/10
  • Dobra znajomość pakietu MS Office 2007/10/13/16
  • Znajomość Active Directory, GPO, DHCP, DNS, WSUS
  • Proaktywne podejście do problemów i proponowanie usprawnień
  • Nastawienie na realizację potrzeb klienta
  • Wysokie zdolności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego (min. poziom B1)
Nie czekaj! Aplikuj już dziś!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Arvato Polska Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi