Do naszego nowego biura w Katowicach poszukujemy osób z doświadczeniem w obszarze Service Desk.
Specjalista Service Desk
Miejsce pracy: KatowiceZadania
- Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym
- Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych
- Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej
- Instalacja oraz konfiguracja aplikacji klienckich
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem oraz oprogramowaniem
- Proponowanie usprawnień w firmie
- Utrzymywanie skutecznej komunikacji z klientem
Co zyskujesz?
- Umowę o pracę oraz pakiet benefitów
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego w obszarze SD
- Innowacyjne i przyjazne środowisko pracy
- Pracę w nowo powstałym oddziale międzynarodowej organizacji
Wymagania
- Dobra znajomość sprzętu PC/Laptopy/Serwery oraz sieci LAN/WAN
- Dobra znajomość systemów operacyjnych MS Windows 7/8.1/10
- Dobra znajomość pakietu MS Office 2007/10/13/16
- Znajomość Active Directory, GPO, DHCP, DNS, WSUS
- Proaktywne podejście do problemów i proponowanie usprawnień
- Nastawienie na realizację potrzeb klienta
- Wysokie zdolności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego (min. poziom B1)
Nie czekaj! Aplikuj już dziś!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.