Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Zatrudniając ponad 1800 inżynierów, Sii jest liderem wśród dostawców usług IT i inżynierii. Wspieramy klientów w zakresie analiz i testów, rozwoju oprogramowania, zarządzania infrastrukturą oraz integracji i utrzymania systemów. Zatrudniamy ludzi z pasją i pracujemy dla najlepszych!
Dołącz do nas!
Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko
Specjalista Service Desk
Miejsce pracy: Białystok
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Bezpośredni kontakt z klientem oraz drogą telefoniczną i mailową • Rejestracja oraz obsługa zgłoszeń z zakresu: siec LAN, komputery PC, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej, oprogramowanie klienckie • Monitorowanie i nadzór nad terminowością realizacji zgłoszeń • Przygotowywanie raportów
WYMAGANIA:
• Znajomość systemu operacyjnego Windows • Znajomość pakietów MS Office • Znajomość podstaw zagadnień sieciowych LAN/WAN oraz administrowania systemami i sieciami • Minimum średnie wykształcenie • Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji oraz pracy pod presją czasu • Zaangażowanie, samodzielność i chęć rozwoju osobistego • Dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin
Mile widziana : • Znajomość Sharepoint • Znajomość umiejętności obsługi Active Directory, systemu MS Exchange • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
OFERUJEMY:
• Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia • Stabilne zatrudnienie • Możliwość rozwoju zawodowego • Atrakcyjny pakiet socjalny • Doskonałą atmosferę pracy