#

Specjalista Service Desk

Sii Sp. z o.o.

Białystok, mazowieckie

Sii Sp. z o.o.

Specjalista Service Desk

Miejsce pracy: Białystok

Zatrudniając ponad 1800 inżynierów, Sii jest liderem wśród dostawców usług IT i inżynierii. Wspieramy klientów w zakresie analiz i testów, rozwoju oprogramowania, zarządzania infrastrukturą oraz integracji i utrzymania systemów. Zatrudniamy ludzi z pasją i pracujemy dla najlepszych!

Dołącz do nas!

Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista Service Desk

Miejsce pracy: Białystok

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

    • Bezpośredni kontakt z klientem oraz drogą telefoniczną i mailową
    • Rejestracja oraz obsługa zgłoszeń z zakresu: siec LAN, komputery PC, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej, oprogramowanie klienckie
    • Monitorowanie i nadzór nad terminowością realizacji zgłoszeń
    • Przygotowywanie raportów

WYMAGANIA:

    • Znajomość systemu operacyjnego Windows
    • Znajomość pakietów MS Office
    • Znajomość podstaw zagadnień sieciowych LAN/WAN oraz administrowania systemami i sieciami
    • Minimum średnie wykształcenie
    • Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji oraz pracy pod presją czasu
    • Zaangażowanie, samodzielność i chęć rozwoju osobistego
    • Dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin

    Mile widziana :
    • Znajomość Sharepoint
    • Znajomość umiejętności obsługi Active Directory, systemu MS Exchange
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

OFERUJEMY:

    • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
    • Stabilne zatrudnienie
    • Możliwość rozwoju zawodowego
    • Atrakcyjny pakiet socjalny
    • Doskonałą atmosferę pracy

Aplikuj poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie
Sii Sp. z o.o.
Sii Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi