+ planowanie i realizowanie strategii SEO/SEM
+ pozycjonowanie stron internetowych Klientów w oparciu o wewnętrzne narzędzia i zasoby
+ planowanie i prowadzenie kampanii Google Adwords (a także Facebook, Linkedin i inne)
+ wiedza z dziedziny SEO, w tym w szczególności znajomość podstaw języka HTML, obsługi systemów do zarządzania treścią stron www, budowy stron internetowych przyjaznych dla wyszukiwarek, optymalizacji stron internetowych pod kątem SEO
+ doświadczenie w prowadzeniu działań SEO poparte konkretnymi projektami lub referencjami
+ doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google AdWords (poparte udziałem w szkoleniach i uzyskaniem certyfikatów Google lub/oraz wynikami przeprowadzonych kampanii)
+ umiejętność analizowania danych i wyciągania wniosków z wartości liczbowych
+ umiejętność samodzielnego wyznaczania i realizacji postawionych celów
+ umiejętność samodzielnego zdobywania wiedzy z zakresu SEO i SEM poprzez śledzenie rozwoju i nowości branżowych
interprima to nieduża wyspecjalizowana agencja reklamy internetow... Rozwiń
Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. <br/> <br/>Pozostałe dane osobowe (np. Twój wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś, wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne. <br/> <br/>Tw... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.