Opis stanowiska pracy

+ planowanie i realizowanie strategii SEO/SEM
+ pozycjonowanie stron internetowych Klientów w oparciu o wewnętrzne narzędzia i zasoby
+ planowanie i prowadzenie kampanii Google Adwords (a także Facebook, Linkedin i inne)

Wymagania

+ wiedza z dziedziny SEO, w tym w szczególności znajomość podstaw języka HTML, obsługi systemów do zarządzania treścią stron www, budowy stron internetowych przyjaznych dla wyszukiwarek, optymalizacji stron internetowych pod kątem SEO
+ doświadczenie w prowadzeniu działań SEO poparte konkretnymi projektami lub referencjami
+ doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google AdWords (poparte udziałem w szkoleniach i uzyskaniem certyfikatów Google lub/oraz wynikami przeprowadzonych kampanii)
+ umiejętność analizowania danych i wyciągania wniosków z wartości liczbowych
+ umiejętność samodzielnego wyznaczania i realizacji postawionych celów
+ umiejętność samodzielnego zdobywania wiedzy z zakresu SEO i SEM poprzez śledzenie rozwoju i nowości branżowych

Prezentacja firmy

interprima to nieduża wyspecjalizowana agencja reklamy internetow... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
21/08/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Internet / e-commerce

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi