Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należało między innymi:
• Składanie zamówień na materiały budowlane, sprzęt oraz elementy wyposażenia nieruchomości
• Koordynacja logistyczna remontu
• Współpraca z osobami zaangażowanymi w realizację danego projektu (ekipa remontowa, gazownik, elektryk)
• Odbiór, przewożenie i wnoszenie zakupionych towarów
• Przekazywanie oraz odbieranie mieszkań, spisywanie protokołu zdawczo-odbiorczego
• Tworzenie planu mieszkania (rzut z góry) z wymiarami
• Prowadzenie zestawienia kosztów remontu nieruchomości
• Samodzielne realizowanie innych bieżących zadań
Wymagania:
• Wykształcenie minimum średnie
• Prawo jazdy kat. B
• Umiejętność szybkiego i samodzielnego podejmowania decyzji
• Umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych
• Umiejętność organizacji czasu własnego i definiowania priorytetów
• Umiejętność szybkiego uczenia si
• Proaktywne, pozytywne nastawienie do pracy
• Gotowość do pracy w niestandardowych godzinach
Oferujemy:
• Umowę zlecenie
• Możliwość nabycia doświadczenia w branży nieruchomości
• Pracę z ludźmi, dla których nieruchomości są pasją
• Twórczą i inspirującą atmosferę
• Ciekawą pracę w dynamicznym środowisku
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Group nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.
Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 636.
LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa pe... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.