#

Specjalista/ka ds. zakupów

Trenkwalder

Rzeszów, podkarpackie

Trenkwalder
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista/ka ds. zakupów

Miejsce pracy: Rzeszów
Obowiązki:
  • weryfikacja zgodności faktury z zamówieniem zakupowym; zapewnianie terminowego i prawidłowego przepływu dokumentów i płatności faktur;
  • składanie zamówień na podstawie systemowych zapotrzebowań nieprodukcyjnych; monitorowanie zamówień nieprodukcyjnych w zakresie terminowości i jakości dostaw,
  • kreowanie, aktualizowanie i zarządzanie bazą dostawców poprzez kontakt z dostawcami zarówno w języku angielskim jak i włoskim,
  • aktywny udział w projektach realizowanych w firmie.

Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego i włoskiego,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność szybkiego reagowania w sytuacjach kryzysowych, odporność na stres,
  • sumienność, odpowiedzialność oraz orientacja na cel i wynik,
  • mile widziane doświadczenie w pionie zakupów,
  • dodatkowym atutem będzie znajomość systemów ERP (ORACLE).

Oferujemy:
  • możliwość rozwoju w międzynarodowym i międzykulturowym środowisku,
  • pracę w prężnym, młodym i dynamicznym zespole z przyjazną atmosferą,
  • ciekawą, dynamiczną i pełną wyzwań pracę,
  • bogaty pakiet socjalny,
  • atrakcyjne wynagrodzenie.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi