Opis stanowiska pracy
Voice Contact Center sp. z o.o. we współpracy z największą polską firmą ubezpieczeniową PZU SA poszukuje kandydatki / kandydatów do pracy na stanowisku:
Specjalista/-ka ds. rejestracji szkód – infolinia
miejsce pracy: Lublin, ul. Leszczyńskiego 60
nr ref. kti/lu/0316p
Zakres obowiązków:
- kompleksowa obsługa połączeń przychodzących
- udzielanie klientom informacji i realizacja dla nich wsparcia
- budowanie relacji z klientami i dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- kontakt mailowy z klientami
- sporządzanie raportów z wykonywanych działań
Nasza oferta:
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia
- stałe wynagrodzenie podstawowe (stawka godzinowa) plus system motywacyjny
- profesjonalne szkolenia wstępne i rozwojowe w ramach godzin pracy
- realna możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji oraz awansu
- praca w zespole dynamicznych, otwartych i życzliwych ludzi
- bardzo wysoki komfort pracy w nowoczesnym centrum operacyjnym
- atrakcyjny pakiet socjalny – karty sportowe, ubezpieczenie zdrowotne, stypendia firmowe, ciekawe konkursy, niespodzianki
Nasze oczekiwania:
- dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów
- kreatywność oraz entuzjazm w działaniu
- nastawienie na realizację celów
- dobra znajomość obsługi komputera
- wykształcenie min. średnie
- mile widziane doświadczenie w pracy w call center / telemarketingu lub obsłudze klienta, ale niekonieczne
Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Voice Contact Center Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”
Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Pani / Panu prawo wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pani / Pana danych.
Prezentacja firmy
Voice Contact Center
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 15/08/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 20
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta, Praca Ubezpieczenia, Praca Doradztwo / Konsulting