#

Specjalista/-ka ds. rejestracji szkód – infolinia

Voice Contact Center Sp. z o.o.

Lublin, lubelskie

Opis stanowiska pracy

Voice Contact Center sp. z o.o. we współpracy z największą polską firmą ubezpieczeniową PZU SA poszukuje kandydatki / kandydatów do pracy na stanowisku:

Specjalista/-ka ds. rejestracji szkód – infolinia

miejsce pracy: Lublin, ul. Leszczyńskiego 60

nr ref. kti/lu/0316p

 

Zakres obowiązków:

  • kompleksowa obsługa połączeń przychodzących
  • udzielanie klientom informacji i realizacja dla nich wsparcia
  • budowanie relacji z klientami i dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  • kontakt mailowy z klientami
  • sporządzanie raportów z wykonywanych działań

 

Nasza oferta:

  • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia
  • stałe wynagrodzenie podstawowe (stawka godzinowa) plus system motywacyjny
  • profesjonalne szkolenia wstępne i rozwojowe w ramach godzin pracy
  • realna możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji oraz awansu
  • praca w zespole dynamicznych, otwartych i życzliwych ludzi
  • bardzo wysoki komfort pracy w nowoczesnym centrum operacyjnym
  • atrakcyjny pakiet socjalny – karty sportowe, ubezpieczenie zdrowotne, stypendia firmowe, ciekawe konkursy, niespodzianki

 

Nasze oczekiwania:

  • dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów
  • kreatywność oraz entuzjazm w działaniu
  • nastawienie na realizację celów
  • dobra znajomość obsługi komputera
  • wykształcenie min. średnie
  • mile widziane doświadczenie w pracy w call center / telemarketingu lub obsłudze klienta, ale niekonieczne

 

Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Voice Contact Center Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Pani / Panu prawo wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pani / Pana danych.

Prezentacja firmy

Voice Contact Center

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/08/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
20
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta, Praca Ubezpieczenia, Praca Doradztwo / Konsulting

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi