#

Specjalista/ka ds. Personalnych

Hays Poland

Poznań, wielkopolskie

Hays Poland

Specjalista/ka ds. Personalnych

Poznań
Specjalista/ka ds. Personalnych
Poznań
NR REF.: 1070736

Dla naszego klienta, firmy z sektora usług wspólnych, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:

Specjalista/ka ds. Personalnych

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę kadrową oraz doradztwo w zakresie Prawa Pracy i miękkiego HR. Szczegółowe zadania na tym stanowisku obejmują: koordynowanie obsługi kadrowej pracowników, a także stworzenie, wdrożenie i nadzorowanie programu motywacyjnego dla pracowników,co będzie wiązało się m.in. ze współpracą z firmami szkoleniowymi, czy menedżerami. Co więcej, osoba na tym stanowisku będzie pełniła funkcję doradczą dla współpracowników w ramach swojej wiedzy, doświadczenia i znajomości prawa pracy. Stałym elementem pracy będzie uczestnictwo w spotkaniach z międzynarodową kadrą menedżerską i prezentowanie swoich inicjatyw, a także sugerowanie rozwiązań w zakresie spraw kadrowych.

Do udziału w procesie rekrutacyjnym zapraszamy osoby, posiadające min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.Poszukujemy osób posługujących się j. angielskim na poziomie zaawansowanym, z uwagi na konieczność codziennej komunikacji w tym języku. Dodatkowo, wymagamy bardzo dobrej znajomości Prawa Pracyoraz umiejętności stosowania przepisów w praktyce. Mile widziana będzie wiedza na temat budowania systemów motywacyjnych lub doświadczenie w zakresie koordynowania projektów. Dodatkowym atutem może być doświadczenie w międzynarodowym środowisku pracy, szczególnie w firmach z sektora SSC.

Oferujemy pracę pełną ciekawych wyzwań i zatrudnienie na ok. 1,5 roku z możliwością zatrudnienia na stałe, przy wynagrodzeniu 5500 – 6500 zł brutto.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi