Zadania i obowiązki:
- telefoniczna obsługa Klienta indywidualnego i biznesowego rozmowy przychodzące.
- telefoniczna obsługa infolinii przychodzącej dla klientów z branży elektronicznej
udzielanie odpowiedzi na bieżące zapytania klientów dotyczących zakupionego sprzętu
- obsługa klienta zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie
- obsługa platform płatniczych
Wymagania:
- Dobra znajomość języka angielskiego
- 3 lata doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta.
- komunikatywność
- otwartość
- dobra dykcja
- znajomość obsługi komputera
Oferujemy:
- pracę w międzynarodowym środowisku
Aplikację zawierającą aktualne CV w języku angielskim proszę przesyłać za pośrednictwem portalu.
Firma DGM Distribution Sp. z o.o. jest jednym z liderów brytyjskiego i e... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.